Varulv [USCSS Wrnu] Runda 2

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Men med den logiken så skulle det ju vara du eller jag som gömde facehuggern i maskinrummet och jag vet att det inte var jag... Jag ser ingen skillnad mellan rummen. Stoppade han faktiskt in en facehugger i ventilationen så gick den väl någon annanstans, t.ex. till maskinrummet där vi var och blev påhoppade av en facehugger...
Jag har spånat om det förut men min tanke är att för att det ska gå ihop med teorin att Basse går runt med universums giftigaste Boneless Bucket så har sabotören Basse två alternativ:
1) Han står i ett rum själv - planterar en facehugger i ventilationen som mina, som sen triggar när någon spenderar natten i det rummet. Eller så börjar den gå slumpmässigt. I hälften av dessa alternativ är Kommandobryggan farlig att gå till.
2) Han hamnar i samma rum som en eller flera andra - delar ut en riktigt äcklig nalle (facehugger) till någon medan den sover.

Det lirar ju inte riktigt att Empi skulle fått en facehugger på sig i R0-natten och sprängts i R1-natten, nej. Så gamblar man på det kan man ju knalla till Kommandobryggan. Mer plats i kryo åt mig. :D
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Jag byter också till Sidd om jag nu inte räknat fel kan Basse fortfarande dubbelröstsnipea sönder undersökningen.

Undersöka: @Sidd
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,440
Location
Köping
Rösträkning

Kryostas:
Basse 4: Basenanji, Stövelkatten, Sidd, Hellzon
Sidd 2: Vimes, Martin3
Xyas 1: Xyas

Undersöka:
Sidd 5: Sidd, Stövelkatten, Hellzon, Vimes, Martin3
Stövelkatten 1: Basenanji
Ingen röst: Xyas

Eldkastare:
Hellzon 4: Basenanji, Stövelkatten, Hellzon, Martin3
Sidd 1: Sidd
Xyas 1: Xyas
Ingen röst: Vimes
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
970
Det är störande att vi inte vet om vi fryser ner bad guys eller inte...
 
Top