Varulv USCSS OHSHT: Mekanike(r)n på bordet Runda 2

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Det var på skoj som en kommentar till vad den tidigare skrev. Känns som du kastar sten i glashus nu med tanke på din humor i förra varulvsspelet, med ditt "biobunker är i spöktråden förresten, är inte det konstigt?" Du kan ju inte plötsligt ha förlorat din humor? Men det kanske blir så när man letar halmstrån som ulv.
Ja ja jag är säkert ute å🚴‍♀️ I snömodden.
Jag skulle själv aldrig trampa i klaveret å skriva tokigheter😇🙏🥹❄
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,720
Location
Göteborg
Jag tyckte inte Reccadrevet var så spännande i det läget. Hade inte mycket tid inne i rundan att gräva, men jag tyckte att ett potentiellt gräv på Recca som mål för scanning var mindre värt än att scanna en av de som outat mardrömmar tidigt för att se om det finns belägg för parasit hos mardrömsfolket. Med bara Genesis på op så tycker jag fortfarande det inte nödvändigtvis betyder att alla som drömt mardrömmar är infekterade och också goda - det är att dra väldigt mycket slutsatser på väldigt lite.

Nu bar ju synandet av Recca frukt så jag får väl stå mitt kast, men jag tycker fortfarande inte att jag då gjorde en dålig bedömning av vem jag tycker borde ha scannats.
Fair enough.

I dagsläget ska dock sägas att det känns rätt troligt att Rasmus hade en bäbis som kläcktes i förra rundan. Och att risken är väl minimal att Martin ljuger om drömmarna, eftersom det var han som var först med att nämna dem. Så jag skulle säga att det känns rätt osannolikt att Martin inte har en parasit. Inte omöjligt, men osannolikt. Och ska detta verifieras så är det bättre att göra det på operationsbordet än i skanner-rummet.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jojo, nu sitter vi på mer info, så hade jag vetat då vad jag vet nu så hade jag ju inte röstat som jag gjorde. Men den frågan är ju rent akademisk nu iaf.
 
Top