Nekromanti Uppdrag Mos Varulv - Runda 1

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Recca said:
Trasapa said:
Vicotnik said:
Det jag siar med är en Biologisk test modul och det är den enda anledningen som jag har skickats hit.
Det här låter såklart mer troligt än att höra kvistar knaka eller nå skit.

Såklart Recca ljuger, vicotnik vore ju galen som ulv att försöka sig på en sådan lögn. Och två siare bland äventyrarna? Knappast.
Ja, en robot är ju mer realistisk än superhörsel.
Skillnaden är den att någon kan intyga att Vicotnik är den han säger sig vara. jag har info om att en robot är siare.

Det sagt, om det finns någon som kan intyga att Recca är siare så kan jag vara redo att ändra min röst, så blir det en lottning istället.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,624
Location
Huddinge
Dock så skulle jag vilja veta hur Brynolf försvarar att ha kvar sin röst på mig.
 

Trasapa

Swordsman
Joined
8 Oct 2011
Messages
537
Location
nörrland
Så du står fast med din röst på paxen? Att vi har två personer som utger sig för att vara siare och att en av dom troligen ljuger påverkar inte ditt beslut? Det tycker jag är lite intressant.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Ja, med tanke på Vicotniks inställning så hänger det på trasapan nu som ju kan verifiera huruvida jag ljuger eller ej med sin kraft. För min del känns valet med andra ord självklart.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,624
Location
Huddinge
!Paxen said:
Skillnaden är den att någon kan intyga att Vicotnik är den han säger sig vara. jag har info om att en robot är siare.

Det sagt, om det finns någon som kan intyga att Recca är siare så kan jag vara redo att ändra min röst, så blir det en lottning istället.
Bara att det är VÄRDIGT lik min roll, och att det känns som vansinne att hon skulle ha hittat på det .
 

Trasapa

Swordsman
Joined
8 Oct 2011
Messages
537
Location
nörrland
Lu-kaazh said:
Dock så skulle jag vilja veta hur Brynolf försvarar att ha kvar sin röst på mig.
Han skulle väl till veterinären tror jag så det beror nog på att han inte varit inlogad.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Trasapa said:
Så du står fast med din röst på paxen? Att vi har två personer som utger sig för att vara siare och att en av dom troligen ljuger påverkar inte ditt beslut? Det tycker jag är lite intressant.
Va..?

Min röst är på recca. Recca och Vicotnik påstår båda att dom är siare. Jag har info om att en robot är siare. Jag litar på Vicotnik.

vafan snackar du om?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Trasapa said:
Lu-kaazh said:
Dock så skulle jag vilja veta hur Brynolf försvarar att ha kvar sin röst på mig.
Han skulle väl till veterinären tror jag så det beror nog på att han inte varit inlogad.
Han har varit inloggad. Tro mig och min sjuka hjärna, konstigt att han inte ändrade sin röst då med tanke på att den ligger och skräpar på Lu-kaazh...

Jag kommer inte behålla min röst på !Paxen heller för den delen.

Röst: Recca

Ville få lite mer info bara.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,624
Location
Huddinge
Trasapa said:
Lu-kaazh said:
Dock så skulle jag vilja veta hur Brynolf försvarar att ha kvar sin röst på mig.
Han skulle väl till veterinären tror jag så det beror nog på att han inte varit inlogad.
jo
men jag uppfattade att han skulle komma tillbaka till rundans slut. (jag har inga antäcknigar på det så jag kan komma ihåg fel)
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Konrad Konvalj said:
Röstläge:

Recca (4) - xyas, Trasapa, !Paxen, Vicotnik
!Paxen (3) - Recca, Lukas, K.K
Lukas (1) - Brynolf

Min röst räknades visst inte för att jag glömt fetmarkera den senast men här kommer en ny Lu-kaazh.

Röst: !Paxen
Konrad Konvalj, antingen så röstar du på mig eller så röstar du på recca, allt annat just nu är oaceptabelt. Två stycken hävadar att de är siare, men med hjälp av hörsel och en med hjälp av en biologisk testmodul. Vem tror du talar saning?
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Recca said:
Det var ju passande att det är du som kan verifiera att Vicotnik är siaren.
Det var ju jag som ifrågasatte att du var siare först också. Som sagt, min info sa att det fanns en robot som var siare, och därför blev jag fundersam över att du påstod dig vara siare.

Granted, jag sa inte vilken ras som siaren var, men det var för att jag inte ville låta Vic hamna i skottgluggen, vilket han nu är.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Recca said:
Du skriver sakta så här i slutet, Vicotnik...
beror på att jag fram till nu har suttit på min mobil på väg hem från träningen.
 

Trasapa

Swordsman
Joined
8 Oct 2011
Messages
537
Location
nörrland
!Paxen said:
Va..?

Min röst är på recca. Recca och Vicotnik påstår båda att dom är siare. Jag har info om att en robot är siare. Jag litar på Vicotnik.

vafan snackar du om?
Kliv in i matchen paxen.. Läs igen och tänk innan du gastar. Nu verkar du stressad och inte riktigt med i svängarna.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Trasapa said:
!Paxen said:
Va..?

Min röst är på recca. Recca och Vicotnik påstår båda att dom är siare. Jag har info om att en robot är siare. Jag litar på Vicotnik.

vafan snackar du om?
Kliv in i matchen paxen.. Läs igen och tänk innan du gastar. Nu verkar du stressad och inte riktigt med i svängarna.
Okej, jag måste vara en helidiot för jag fattar inte vad du snackar om.

Kan du vara snäll och förklara?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Vicotnik said:
Konrad Konvalj said:
Röstläge:

Recca (4) - xyas, Trasapa, !Paxen, Vicotnik
!Paxen (3) - Recca, Lukas, K.K
Lukas (1) - Brynolf

Min röst räknades visst inte för att jag glömt fetmarkera den senast men här kommer en ny Lu-kaazh.

Röst: !Paxen
Konrad Konvalj, antingen så röstar du på mig eller så röstar du på recca, allt annat just nu är oaceptabelt. Två stycken hävadar att de är siare, men med hjälp av hörsel och en med hjälp av en biologisk testmodul. Vem tror du talar saning?
Vi vinner hur mycket som helst på att hänga Recca oavsett om hon är ulv eller inte. Jag är inte 100 än och hoppas på Brynolf in i det sista.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Hoppas plantorna tar er, era djävla traitors!

Har iaf varit himla spännande, tycker jag. See you next game, I guess. Don't take too long now...
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Veterinärsbesöket förvandlades till en begravning så det tog längre tid än tänkt... Kommer inte hinna läsa ikapp. Kan väl säga att så långt jag hunnit så litar jag på Recca.
 

Trasapa

Swordsman
Joined
8 Oct 2011
Messages
537
Location
nörrland
!Paxen said:
Okej, jag måste vara en helidiot för jag fattar inte vad du snackar om.

Kan du vara snäll och förklara?
Läs vem jag postade inlägget till.. Det var riktat till konkel då han lade sin röst på dig och det var ett konstigt drag.

Första raden i det inlägget lyder "Så du står fast med din röst på paxen?", låter det som att det är riktat till dig?
 
Top