Nekromanti Uppdrag Mos Varulv - Runda 1

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
En som inte vill hänga byn utan ge oss en chans. Tyvärr är det nog inte så mycket att göra åt saken, Brynolf. Rösterna talar sitt tydliga språk. :/
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Brynolf said:
Veterinärsbesöket förvandlades till en begravning så det tog längre tid än tänkt... Kommer inte hinna läsa ikapp. Kan väl säga att så långt jag hunnit så litar jag på Recca.
Röst:!Paxen
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Trasapa said:
!Paxen said:
Okej, jag måste vara en helidiot för jag fattar inte vad du snackar om.

Kan du vara snäll och förklara?
Läs vem jag postade inlägget till.. Det var riktat till konkel då han lade sin röst på dig och det var ett konstigt drag.

Första raden i det inlägget lyder "Så du står fast med din röst på paxen?", låter det som att det är riktat till dig?
GAAAAH!! Jag är en helidiot. Ber om ursäkt.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,489
Re: STOPP!

Ok, jag har inte följt utvecklingen ett dugg de senaste två timmarna. Har spelat Starcraft. Ska räkna rösterna och återkomma!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Lu-kaazh said:
Recca said:
jag kan sia
F*N
att du skall säga det här, jag har misstänkt det ett tag, och hade en plan för att nästan bevisa det nästa runda.

men så här alla bybor,
jag går i God för Recca, jag tror att hon faktiskt har en powerroll, låt henne vara kvar i spel, och så kan jag Nästan bevisa det nästa runda (om jag lever).
Du lever.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,624
Location
Huddinge
Konrad Konvalj said:
Lu-kaazh said:
Recca said:
jag kan sia
F*N
att du skall säga det här, jag har misstänkt det ett tag, och hade en plan för att nästan bevisa det nästa runda.

men så här alla bybor,
jag går i God för Recca, jag tror att hon faktiskt har en powerroll, låt henne vara kvar i spel, och så kan jag Nästan bevisa det nästa runda (om jag lever).
Du lever.
jo
min plan var att använda min förmåga på Recca.
min förmåga är att sia om folk använder någon kraft den här rundan.

så min plan var att om Recca använde en kraft så skulle det stärka hennes position som siare (eftersom vi då skulle veta att hon hade en kraft)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,489
What is wrong with you people?

NI ÄR BÅDA DISKADE!!!!!!

Konrad Konvalj
Luu-kaazh


Nä, jag skojar bara. Men allvarligt, håll er i rätt tråd, det blir så kladdigt annars.
 
Top