Varulv Ulvgårdens gästabud - R2

Men @BiobunkerVII , det här som vi skrev om idag att jag tyckte det såg ut som att du var en ulv som flyttade din röst till @Basenanji för att du visste att han skulle börja kaosa och åka ut? Var det så på riktigt?

För jag kunde förstå det movet när jag trodde att det skulle rädda @Vimes , men nu när Vimes plötsligt är grön (nåja, gul i alla fall) så fattar jag det inte igen.

Tack för spel alla! Tufft läge för ulvarna blev det förstås. Men till stor del tack vare snajdigt bybospel, vill jag nog mena. Vi hade många fina ideer om hur den här slipstenen skulle dras.

Men @BiobunkerVII , det här som vi skrev om idag att jag tyckte det såg ut som att du var en ulv som flyttade din röst till @Basenanji för att du visste att han skulle börja kaosa och åka ut? Var det så på riktigt?

För jag kunde förstå det movet när jag trodde att det skulle rädda @Vimes , men nu när Vimes plötsligt är grön (nåja, gul i alla fall) så fattar jag det inte igen.
nej

Det hade ju också blivit väldigt spännande att se folk försöka analysera röstmönstret från R1 i senare rundor, eftersom både Mr.J, Fjodde och BB7 låg på Basse ganska tidigt.

Det här med artificiell deadline har vi ju provat några gånger nu, och det är ett fett verktyg för byn. Men som sagt, man går miste om röstkaos och mycket annat kul. Jag tycker vi sätter våra skarpaste hjärnor på att uppfinna sätt att minimera incitamenten/möjligheterna för sådant i framtiden.

Jag tycker vi sätter våra skarpaste hjärnor på att uppfinna sätt att minimera incitamenten/möjligheterna för sådant i framtiden
Den bästa metoden för att minimera sånt (och alla andra designproblem) är varulvsblixt (åskknall).

Om byn har tid att fundera på sånt har den för mycket tid.

Kul lir så länge det varade! Och kul att så många var med. Men shit vad med inlägg det blev. Svårt att hänga med emellanåt.
Å jag fick höra att Sidd är ovanligt läskigt chill i R1när jag bara försökte hinna läsa vad fasiken 5 (jäkla bybor) lirare tjafsade om med AD egentligen. Jag tänkte ärligt att här ska ni slippa bruseSidd lägga sig i för det måste vara minst 5 ulvar som håller på😇

Varför mördade ni mig förresten? Jag var knappast största hotet mot ulvarna, sånt tunnelseende jag hade på Vimes.
nä men nån måste ju dö liksom.
var nog flera delar i det, 4D-schack mot väktaren var en del, vilken familj skulle inte superduperväktaren väkta?
sen ville vi kasta lite bajs på Vimes.
Planen fram till Octas fuskmove var att få ut Vimesden här rundan och få tryck på Hägern efter det.

vi valde att rösta på Basse gör att gröna ulvarna, bedömningen var att han så hårt gått in kring familjeskydd att han var körd

Men vi ska inte håna Falkenberg. De slog Örgryte med 3-0, så nu är vi på uppflyttningsplata igen.

Kan ju konstatera att:
- @Basenanji och @Anthrox kan inte överleva en R1
- @Octagonal gjorde allt fel men vann ändå
- @Impetigo fiskar hummer
- @Brynolf är grönast på banan
- @Sömniga Isaac Pappa Gyllenbjörn är bästa Familjehuvud
- Statistiskt sett är ingen ulv Gyllenbjörnarna @StradhLestat
- @Mr.J är back in game som snällaste ulven i spel
- @Hägerstrand gillar +40 sidor AD
- @BiobunkerVII gnuggar gärnet på jobbet
- @Vimes är på teater
- @fjodorsenuba bil är trasig