fjodorsenuba
Falkenknös - krigarpoet
Jag tycker postningtempot är lite för lågt. Vi behöver mer poster per runda för det här går ju nästan att läsa ikapp.
Jag kan ta mig an detta ärofyllda uppdrag att rätta till detta fel, i nästa spel.Jag tycker postningtempot är lite för lågt. Vi behöver mer poster per runda för det här går ju nästan att läsa ikapp.
ja du kan ju börja med att dyka upp i tid.......Jag kan ta mig an detta ärofyllda uppdrag att rätta till detta fel, i nästa spel.
Det är ändå fascinerande att i princip hela byn var bensäkra på att antingen du eller jag var ulv, och att ungefär hälften var i vardera läger (kändes det som).Jag hade inte rätt om nått!
Och det var helt fel, men vi kan inte komma överens så då hängs @Basenanji som nån kompromiss.
Det är inte jag som säger det, det är mätbara fakta att det är så.Så du säger att det var en effektiv metod för att få ulvar utröstade alltså!?
Lågpunkten i mitt varulvsspelande, när @fjodorsenuba säger åt mig att komma in i spel..ja du kan ju börja med att dyka upp i tid.......
Allt detta bygger ju på att alla bybor skulle lita på att alla outningar var äkta. Vi har aldrig och kommer aldrig att tro på varandra i byn 100% eftersom vi inte vet vilka som ljuger. Jag tycker ulvarna gav upp för lätt. Vi återupptar spelet igen! 10, 9, 8, 7, 6, 5... de öppnar ett halvt öga...4... de börjar resa sig på knä...3, 2... de står upp...1Snyggt byn, inte minst Impetigo, Anthrox och Hägerstrand. Kände mig som en korpfotbollspelare som blev tunnlad av Messi et al.
Förlåt igen alla ulvkeftare för att jsg fumlade så! Borde ha kört ett cyniskt och försiktigt 4-4-2 a la Lasse Lagerbäck, men jag ville testa lite finter.
Tror att det är lätt att glömma bort att med många powerroller så blir det svårare för ulvarna att vinna i dubbel bemärkelse: dels kan powerrollerna göra balla grejer för byn, dels är de grönade automagiskt.
Jag räknade på utfallen och insåg att det var kört:
Gyllenbjörn
Sömniga Isaac — syskonsiare
Sidd - siad grön av Sömniga Isaac
Stradh
Vimes
Svintryne
Big Mama — överhuvudsiare
Impetigo
Falkenknös
Brynolf - siad grön av Big Mama
Hägerstrand
Octagonal — väktare
Som ni ser ovan blir det väldigt få icke-gröna att rösta på. Sannolikheten att ta ut Hägerstrand och Impetigo var minimal. Att ta ut Octagonal var nog en bra idé, men då blev det två nya gröna namn när både Sömniga Isaac och Big Mama kunde sia. Skulle vi få ut Stradh/Vimes genom utröstning så blev det ändå bara en akademisk detalj när byn skulle vinna. För att spara på folks tid och energi valde vi att ge upp.
TACK TILL ALLA!
Det var kul och spännande ändå! Tycker att @Mr.J ska få cred för att @Anthrox gav honom kudos! Stort!
Röst: @Big MamaAllt detta bygger ju på att alla bybor skulle lita på att alla outningar var äkta. Vi har aldrig och kommer aldrig att tro på varandra i byn 100% eftersom vi inte vet vilka som ljuger. Jag tycker ulvarna gav upp för lätt. Vi återupptar spelet igen! 10, 9, 8, 7, 6, 5... de öppnar ett halvt öga...4... de börjar resa sig på knä...3, 2... de står upp...1
Jag kände att nu har jag fuckat up det här fint hahah.Haha ja, det måste ha sugit till lite i Octas magtrakt när han läste inledningen till R2![]()
Bara 500 poster till så bräcker vi R1.Jag tycker postningtempot är lite för lågt. Vi behöver mer poster per runda för det här går ju nästan att läsa ikapp.
om jag ska vara mer seriös. den enda som kunde ifrågasättas var du i och med att Anthrox var död. Så länge ulvarna inte motclaimade, vilket möjligtvis funkat i ett par rundor.Allt detta bygger ju på att alla bybor skulle lita på att alla outningar var äkta. Vi har aldrig och kommer aldrig att tro på varandra i byn 100% eftersom vi inte vet vilka som ljuger. Jag tycker ulvarna gav upp för lätt. Vi återupptar spelet igen! 10, 9, 8, 7, 6, 5... de öppnar ett halvt öga...4... de börjar resa sig på knä...3, 2... de står upp...1
du är inte min riktiga mamma!!Jag har beskyddat dig på alla sätt under spelet pöjk! Du är nu struken ur arvet!
Är inte AD förrän om 1,5 timme?