Mr.J
Svintryne-Nonchalant
Rösten jag lagt ligger på svaga grunder kan högst sannolikt bytas innan AD- tiden imorgon. @Hägerstrand jag utgår lite från samma spår som @Octagonal , då jag inte hittar något vettigt som stärker era misstankar mot Vimes bland hela kaoset av sidor. Jag fattar ej vad det grundas på och det känns lite som att ni ältar en misstanke som inte där finns. Så @Sidd dom svar på din fråga så är min ståndpunkt att anklagelserna mot vimes inte riktigt är sunda och att allt detta har skapat kaos vilket KANSKE de som anklagar honom försöker uppnå som även octa vill anmärka kommer leda till ulvarnas vinst.
@Big Mama tillför nya argument för varför hon ska få använda sitt familjeskydd, bra argument men jag vill först se till att en som kan skydda sig familj får använda de privilieger först efter att denne blivit grönad. Annars ska de ej få använda de. Om jag förstått allt rätt ofc
@Big Mama tillför nya argument för varför hon ska få använda sitt familjeskydd, bra argument men jag vill först se till att en som kan skydda sig familj får använda de privilieger först efter att denne blivit grönad. Annars ska de ej få använda de. Om jag förstått allt rätt ofc