Impetigo
Svintryne
Min fultolkning av @Vimes var alltså när jag citerade vad han sagt? Jag vet att Vimes inte argumenterar mot AD längre, det jag vände mig mot var @Octagonal s sammanfattning att det @Vimes sagt är "Vimes har typ sagt att AD kommer inte automatiskt göra att vi vinner". De inlägg jag citerade var inte inlägg där Vimes sa så, och det var de som ledde till att vimes blev ifrågasatt.
det här kan jag hålla med om även om @Sömniga Isaac fått några grönpoäng i min bok. däremot håller jag inte med dig om att inget hänt.
att 16:00 hävda att @Vimes förhalade AD är väl rimligt, men efter att han (ok med viss dryg ton) skrivit vi kör på AD och släpper den diskussionen fortsätta hävda att han förhalar AD är oärligt.
Jag håller inte med. Hägerns argument som jag läser den handlar om ”innan 16.00”, sen har det arbetats fram ett narrativ att Hägerns case mot Vimes är att Vimes är mot AD men det stämmer ju helt enkelt inte.
Hägern har ju citerat Vimes nyligen för attv visa vad Vimes faktiskt sagt. Bara för att Hägern ombeds gågnf på gång att upprepa sitt case från eftermiddagen så betyder det ju inte att samma argument som riktades mot Vimes DÅ har samma bäring fem timmar senare när de återberättas.
Som jag påoekade för någon timme sedan verkade @Octagonal arbeta på ett sånt falskt narrativ och locka med sig nyare spelare på.
Du är ju definitivt inte en ”nyare spelare” så jag tycker att du borde skåda detta med mer kritisk blick.