Vimes
Gyllenbjörn
Så du läste inte reglerna förrän spelet startade imorse?
Svara på ovanstående istället, @Hägerstrand .
Så du läste inte reglerna förrän spelet startade imorse?
Aa, fast det här funkar ju inte som försvar.Ja, här tycker vi olika helt enkelt.
Lätt hänt när de ligger i en spoiler tagg... *host host*Så du läste inte reglerna förrän spelet startade imorse?
Tack, Basse! Jag var rädd att folk skulle komma in lite senare och ba "Häger och Vimes käbblar om något, det är nog två bybor eller två ulvar som fejkbråkar" och så gå vidare.
Vad är "det mystiska" jag inte har reagerat på?Bra jobbat @Vimes och jag är med dig i din läsning av Hägern även om jag hakade upp mig på lite andra grejer. Men vi är helt överens om att den supersmarte Hägerstrand har skådespelat. När Anthrox 1) dels inte är med i spel på direkten och 2) inte reagerar på det mystiska med Anthrox väcks varningsklockorna till liv för mig.
Sidd slasar fram som brukligt, men halkar ner på min lista och nu röstar jag på den jag misstänker mest:
RÖST: @Hägerstrand
Lite för smart för att soela dum, kort och gott.
Aa, fast det här funkar ju inte som försvar.
Du kan ju inte säga att du vill lägga röster på riktigt och sen argumentera för att spela spelet på ett sätt så vi inte kan lägga röster på riktigt, och sen bara avfärda det hela med "vi tycker olika".
Det räcker med att veta att jag inte "får" göra saker i spelet för att jag ska låta bli dem. Till exempel fortsätter jag inte delta i spelet efter att jag blivit utröstad eller nattmördad.
Det behövs liksom inte något hot om att SL ska komma hem till mig. Det är ett spel, med en gemensam regelöverenskommelse. Ibland behövs ett förtydligande om hur reglerna ska förstås, men det är inte för att jag vill veta var gränsen finns för när Sysp kommer komma hem till mig med stora linjalen.
Jag har fortfarande inte läst reglerna noggrant från början till slut, det gör jag nästan aldrig.Så du läste inte reglerna förrän spelet startade imorse?
jag tycker det stora problemet i så fall var att du vände dig mot att han gnuggat hårt hela dagen - inte det faktum att det tydligen pågick i skolans lokaler.....Alltid![]()
Det här är väl att göra sig dum, ändå? Vi kan ju rösta på Genesis, BioBunker när han inte är med i spel och så vidare annars. Det räknas som en blankröst bara. Varför i hela friden trodde du att det skulle vara på annat sätt här?
Jag missade den detaljenjag tycker det stora problemet i så fall var att du vände dig mot att han gnuggat hårt hela dagen - inte det faktum att det tydligen pågick i skolans lokaler.....
Men jag hade antagligen inte läst hela reglerna ändå.
KOlla mitt svar strax efter Vimes grön/gul/röd lista. Listand du kopierade och tweakadeVad är ditt gräv?