Anthrox
Svintryne
Du är bara avundsjukAnthrox har varit ovanligt halvbakad det här spelet
Du är bara avundsjukAnthrox har varit ovanligt halvbakad det här spelet
Du är hysteriskt rolig alltså, jag ligger på golvet och skrattar
Man kan ha två tankar i huvudet samtidigt. Det finns ingen motsägelse med att...(vi ska ha en hård gräns att förhålla sig till för att rösta ut spelare/röster på familjen har inget värde)
Jag sa inte att du var ett hett alternativ, jag sa att du var ulv.Ja, men vem menar du? Syftar du på mig? Det enda som är hyfsat nytt är väl att Brynolf röstar på mig också, jag har varit ett lika hett alternativ som Basse länge väl?
Det är som om du inte riktigt är med i tråden.
Hur tjänar det byn med denna svansföring?Jag sa inte att du var ett hett alternativ, jag sa att du var ulv.
Och som jag sagt ganska många gånger, till flera olika personer, nu så stämmer inte din 2. En röst på en familjemedlem är med AD precis lika giltig som alla andra.Man kan ha två tankar i huvudet samtidigt. Det finns ingen motsägelse med att...
1. Det är bra om man röstar på den som är ulvigast, även om det är ens familjemedlem. Och...
2. Det är lite fegare att rösta på sin familjemedlem då rösten är mer symbolisk och bygger på att andra spelare i nästa skede ska byta sina röster till en spelare de håller som mindre ulviga.
Jag ser inte motsägelsen eller slutmålen. Bara ett resonemang om att det inte är helt svart eller vit. Du gör ett medvetet val att läsa det på det vis du gör.
Still, jag har inte sagt något om vad som händer i tråden. Jag har inte sagt något om vad som händer med röstningarna.
Still, jag har inte sagt något om vad som händer i tråden. Jag har inte sagt något om vad som händer med röstningarna.
Jag säger att du är ulv.
nja det tycker jag nog inte. han flaxade ju in och berömde Vimes.Han försvann väl typ lagom till att Vimes började få heat?
Jag säger att du är ulv.
Fast ditt resonemang var att Basse drog sig tillbaka FÖR ATT hans ulvkollega (jag) fick heat. Du får tro att jag är ulv hur mycket du vill. Men det här resonemanget är felaktigt.
Glöm inte att Vimes i praktiken har 2 röster just nu...inte 3.
Min röst kommer inte räknas om den ligger kvar...så särskilt många på vimsan är det inte i praktiken
Den här tråden kanske vi kan släppa?
Du är ulv, nä DU är ulv..