Varulv Ulvfellas - Runda 4

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,380
Wh och basse kommer att rösta på mig oavsett. Ni andra har ett val och jag kommer att följa Fjodor i detta.
Haha, du är ju för rolig :D
Kommer du inte ihåg att Octagonal var grön? Svårt att hålla isär lögnerna? Basse kan inte vara ulv. Fjodor kan inte vara ulv. Du och Sidd är ulvarna.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Jag vet att det är skönt att tror att spelet är vunnet och bara go through the motions men jag ber er @Sidd och @fjodorsenuba att orka aktivera bybon inom er och betänka alla fakta en gång till <3
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Haha, du är ju för rolig :D
Kommer du inte ihåg att Octagonal var grön? Svårt att hålla isär lögnerna? Basse kan inte vara ulv. Fjodor kan inte vara ulv. Du och Sidd är ulvarna.
Ah, ja! Octa siade basse ju! Hah, då är det klart ja :)
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Sidd och WH är ulvarna, då var det onödigt att gräva i fel låda xD jaja, gg då, basse lär inte ändra sig xD
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Okej @Basenanji och @fjodorsenuba jag hade tappat bort vem som siat vem. Hade en ulv som faktiskt vet vem som är vem gjort det? Varför skulle jag göra fiende av basse om jag visste att det skulle vara slutet för mig? XD

klantigt misstag, men bör vara ett grönande misstag :p dålig koll, dåligt spel, men jag är grön :p
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,380
Okej @Basenanji och @fjodorsenuba jag hade tappat bort vem som siat vem. Hade en ulv som faktiskt vet vem som är vem gjort det? Varför skulle jag göra fiende av basse om jag visste att det skulle vara slutet för mig? XD

klantigt misstag, men bör vara ett grönande misstag :p dålig koll, dåligt spel, men jag är grön :p
Ok Ulvas!
Men då kan du ju inte ha något emot att vi röstar ut Sidd först då? Han måste ju vara min ulvkollega? Ska vi köra på det?

Röst: @Sidd
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,380
Tror vi ska rikta in oss på att få med fjodor, han har varit på sidd tidigare
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,380
Inget svar Rasmus? Borde väl vara sak samma för dig om du röstar ut Sidd eller mig, båda måste väl vara ulvar om du nu är grön?

Ska sova några timmar nu men ställt klockan på 11:30.

@Basenanji @fjodorsenuba för mig är det egalt vem av Rasmus och Sidd ni vill rösta ut, jag följer er om ni är eniga.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,597
Så här, det är ju strongt att ni försöker, men Rasmus och Waterhouse är ulvarna. Att @Waterhouse försöker bruna @Sidd är beviset för att ni två är ulvlaget.

Vem ska ni nattmörda? Prata om det i stället! Tar ni ut mig? Siad grön och allt? Eller Fjodor, också siad grön?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Inget svar Rasmus? Borde väl vara sak samma för dig om du röstar ut Sidd eller mig, båda måste väl vara ulvar om du nu är grön?

Ska sova några timmar nu men ställt klockan på 11:30.

@Basenanji @fjodorsenuba för mig är det egalt vem av Rasmus och Sidd ni vill rösta ut, jag följer er om ni är eniga.
ja, ni är ulvar och lågflyger in i mål :) ni hade ju dock redan vunnit förra rundan så det är väl ok :)
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,380
Hallå,
Bra, flyttar till
Röst: @RasmusL

Vi blir 3 nästa runda så ingen bråska att lägga första röst på Sidd. Uppmärksamma dock att nästa runda slutar IKVÄLL 20:00
 
Top