Varulv Ulvfellas - Runda 3

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
När Basse och Fjodor tagit sig samman är den stora frågan vem av Waterhouse, Rasmus och Sidd som vi kan lita på.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Jamendåså! Inget behov av att kolla R2, låt oss bara läsa Octas inlägg och bestämma efter det.
Du grönar dig inte direkt i mina ögon.
Som sagt från min synvinkel är det 2/3 att du är ond så har en del tillitsproblem. Så du menar att jag har dragit ihop allt jag skriver nu i R3 och min förklaring till hur jag har spelat med vilka tider jag till o med skickat in mina sianden…
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Octagonal, du och
Absolut, men vi ska nog inte gå händelserna för mycket i förväg heller, hittar vi inte rätt här så är det slut. Skulle verkligen önska mer aktivitet av @fjodorsenuba @Sidd och @RasmusL nu

Det som iaf är bra är att vi har till imorgon kl 12 på oss. Jag fyller år idag så har planer för kvällen men ska försöka hänga med på mobilen.
Grattis på födelsedagen!
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Kolla hur mycket du vill men frågan nu är vem av undertecknad eller Brynolf som är siaren.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Som sagt från min synvinkel är det 2/3 att du är ond så har en del tillitsproblem. Så du menar att jag har dragit ihop allt jag skriver nu i R3 och min förklaring till hur jag har spelat med vilka tider jag till o med skickat in mina sianden…
Jag tror du förhastat kastade ur dig siare i slutet på R2, och att ditt ulvlag sedan jobbade förbrilt för att få ihop en story som är vettig ur det.
Jag håller nog @fjodorsenuba som grönast, antingen talar du sanning=han är grön eller så är du ulv och försöker få över en bybo i ditt lag genom det.
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Inlägget ovan skulle vara ett svar Basenaji att jag tror att Octagonal, Basenanji och Sidd är de gröna på känslan. Men jag måste verkligen göra mer djupdykning i rösterna.

Jag ska läsa på datorn nu på lunch. Sen ska jag komma med analys och röst.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Det här är egentligen inget argument för vem som är god men jag har ju en plan framåt och kan visa att jag har tänkt i mitt spel.
Om ni väljer att lita på mig har vi iallafall en vettig chans att vinna. Med Brynolf kommer noll info som byn kan få nytta av.
Basse du vet att du är god och Fjodor vet detsamma. Varför skulle jag som ulv försöka gröna två bybor?
Mycket enklare väg att köra som Brynolf och inte komma med något nytt som ond.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Därför jag tror ni väntade så länge med att berätta om ditt sista siande, ni analyserade vem ni skulle ställa er in hos
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Jag tror du förhastat kastade ur dig siare i slutet på R2, och att ditt ulvlag sedan jobbade förbrilt för att få ihop en story som är vettig ur det.
Så du tror att hela min story är påhittad. Med att jag slutade jaga Basse pga siande?
Att jag inte var upptagen på kvällen?
Att jag siar folk jag tror inte hade blivit nattmördad för att få igenom dessa?

Att jag kämpar som en jäkla idiot nu? Du tror allt är teater…
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Att jag kämpar som en jäkla idiot nu? Du tror allt är teater…
Ja, jag tror du är bra på att försvara dig som ulv...
Du lyckades få mig utröstad i R1 av Utkante genom att köra gasen i botten sista dagen. Du är en rätt bra ulv helt enkelt.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Samtidigt menar du att jag outade i panik? En bra mycket bättre ulv än så vill jag nog påstå att jag brukar vara.
Att panika som ulv när en runda gått åt på att dreva Anthrox och Andersson som bägge var goda. Du måste ju se att din story inte håller. Antingen ser du det och vänder eller så har vi en ulv i WH.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Bestäm dig är jag en bra eller kass ulv som inte klarar av att planera en outning?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Samtidigt menar du att jag outade i panik? En bra mycket bättre ulv än så vill jag nog påstå att jag brukar vara.
Att panika som ulv när en runda gått åt på att dreva Anthrox och Andersson som bägge var goda. Du måste ju se att din story inte håller. Antingen ser du det och vänder eller så har vi en ulv i WH.
I utkante spelade du uselt ulvspel i början imo, därför jag fick upp ögonen för dig. Men när du fick heat på dig steppade du upp.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,365
Bestäm dig är jag en bra eller kass ulv som inte klarar av att planera en outning?
Men du är väl inte en ensamvarg? Är du ulv har du två kollegor? Det hände en jäkla massa i slutet av R2, röstflyttningar, Anthrox outar väktare. Att ett ulvlag i det läget gör ett outa siare move är väl rätt rimligt, fanns dåligt med tid.
Sen blev det tyst och ni har jobbat ihop storyn.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Men du är väl inte en ensamvarg?
Som siare kan det vara ganska ensamt. Därför jag försöker få ihop byn nu.
Har redan förklarat allt WH.

Att ulvarna gör så utstuderade planer och i princip skriver inlägg åt varandra kan jag meddela heller aldrig hänt så länge jag varit med.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,590
Det som talar för ulvtrion Rasmus, Waterhouse och Brynolf är att den känns rimlig. Starka spelare med jokern Rasmus. Om Rasmus är FBI har han gjort ett klokt val av medulvar.

Hur misstänksamma var nu Waterhouse och Brynolf mot Rasmus, som inte var med särskilt mycket i R1?
 
Top