Varulv Ulvfellas - Runda 3

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Är väl alldeles uppenbart att väktaren skyddar sig själv i R1. Ulvigt som bara den att påstå nåt annat.
Att Anthrox skulle byta och skydda mig på 15 sekunder och hinna skicka lol i stora chatten…

Bättre ulv än så här kan du nog vara Rasmus.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Senast det hände var väl Xyas mot Impetigo, då valde jag den som tjatade ocy tjatqde till öronen föll av, var fel, tänker inte göra om det. Jag tror mer på Brynolf som siare, kommer inte byta.
Vi är i ett läge med 3 mot 4. Snacka om att jämföra äpplen och päron. Helt annan situation då.
Tjatade till öronen föll av. Det kommer jag verkligen inte ihåg heller. Om det är anledning till att du inte vill byta är det otroligt svagt.

Men du är ju ulv…
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Jag var ju för tusan bybo då @Waterhouse

Då borde jag ju vara bybo nu också så vad menar du?
Det du skriver går verkligen inte ihop✌
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Det som stör mig är VARFÖR du skulle sia Octagonal. Om du är siaren så är Octagonal röd direkt eftersom han ljuger. Då behöver du ju knappast sia honom.

Nej dina historier går helt enkelt inte ihop. Eller så delar vi pris som sämsta bybo, och det kan jag ta i så fall.

Kan någon annan förklara det för mig varför att sia Octagonal om man är siaren och Octagonal ljuger?
Jag hann inte byta helt enkelt, som redan nämnts. Men ja, att det blev ett helt meningslöst siande har jag ju varit öppen med hela tiden. Medan Octa försöker få det till att jag inte velat trampa nån på tårna. Visst, hade jag varit ulv hade jag ju knappast rödat någon bybo istället. Det hade ju vänt den spelaren mot mig. Hade jag varit ulv skulle jag ha grönat antingen mina polare eller nån bybo. Dvs exakt det som Octa gjort. Hans sianden är mer optimala utifrån ett ulvperspektiv än mina. Fundera gärna lite över hur det kan komma sig.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Jag har grönat två bybor.
Ofta det snackas om att vi måste organisera och samarbeta i byn. Jag ger oss alla möjligheten. Ta den nu!! Vi kan rädda denna hittills rätt katastrofala bybo insats. Inga försök kring samordning från andra sidan (ulvarna) alls vilket borde lysa igenom @Basenanji
Basse, Fjodde och vem nu den sista ev er är, rösta på Brynolf nu!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,593
God morgon!

Det här kan bli ett beslut jag får leva länge med, men…

RÖST: @Brynolf

Jag går på hjärta och engagemang här. Oavsett kan inte Octagonals heroiska kamp få vara förgäves!
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Du kommer inte ångra dig! Om nån av WH eller Rasmus mot förmodan är goda måste ni byta nu så inte Sidd snajpar ut oss.
Alla måste som sagt vara i samma drev så ni måste byta i slutet för att säkra upp även om ni egentligen inte tror på det. Om ni är bybor dvs
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
God morgon!

Det här kan bli ett beslut jag får leva länge med, men…

RÖST: @Brynolf

Jag går på hjärta och engagemang här. Oavsett kan inte Octagonals heroiska kamp få vara förgäves!
Nej Basse! Du måste koppla bort hjärtat i såna här lägen och inte bara rösta på den snyggaste.

Argumenten på min sida är många och fina.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Jag ser ingen ulvlogik i att Octa skulle gröna båda sina ulvpolare så minst en av er lär vara bybo. Snälla skumma igenom tråden igen, Fjodor och Basse.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,570
Location
Oktoberlandet
Jag kliver nu in i andra världar (på Alphaspel rum36 kika in om ni har vägarna förbi).
Jag har tyvärr inte kunnat hjälpa byn denna resa mer än så här just nu (uselt) å tar nya tag nästa dygn om jag överlever. Lagt kort ligger för min del å ni andra får göra avgörande valet om det nu är feltänkt från min sida.
Jag håller alla 👍👍👍👍👍👍👍👍😇
Åter ikväll efter typ 21-22…

Fridens
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Attans! Då är det kört right? Brynolf kommer att röstas ut. För byn bör detta vara en tydlig signal att ulvarna är nöjda, annars hade det varit fler som lagt sig i och försökt påverka.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
OM jag, Waterhouse och Bruno är ulvar, skulle vi då så flagrant visa det? För ulvarna är det här inte en kulle att dö på men det är det för byn!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Att tro på att Brynolf är ulv är att köpa en konspirationsteori mästerulvsplan av galna proportioner. Tänk Occam, vad är rimligast!? Visst jobbigt att bli grundlurad men spela för vinst, inte för att skydda egen prestige!!!
 
Top