Varulv Ulvfellas - Runda 3

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Vafan är deadline kl 12 på en lördag för sabotage, spelledarn? Alla är ju borta.

@basenani @Sidd @fjodorsenuba
En av er måste vara good guy.

Vilken konspiration känns rimligast? Mästerulven Brynolf som schabblat bort två sianden eller att Octa grönar folk till höger och vänster?
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
@Sidd vad är väl lite rollspel mot det här eposet? En liten kvart kan du avvara medan er rogue smyger runt solotid med SL. Du har inte ens motiverat din röst på mig. Kom igen nu!
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Som ni har gjort nästan hela rundan menar du samtidigt som jag jobbat för att hitta lösningar åt byn
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Om det är fyra i ett drev är det antingen minst en ulv eller så har alla ulvar satt dig i samma (det andra) drev. Det har stått stilla länge, tror ni verkligen att ulvarna skulle sätta sig i en sån riskabel sits när de redan vinner stort!? Det skulle implicera hela ulvlaget!!! Att rösterna inte flyttas är i sig ett starkt argument för att Octa är röd!!!
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Brynolf du ska ha eloge! Ni har ju haft lekstuga i ulvchatten. Otur för er att jag lyckades med mina sianden och har överlevt men nu är det färdiglekt!
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Om det är fyra i ett drev är det antingen minst en ulv eller så har alla ulvar satt dig i samma (det andra) drev. Det har stått stilla länge, tror ni verkligen att ulvarna skulle sätta sig i en sån riskabel sits när de redan vinner stort!? Det skulle implicera hela ulvlaget!!! Att rösterna inte flyttas är i sig ett starkt argument för att Octa är röd!!!
Hear hear! Känn muffindoften och haka på grabbar!
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Som sagt själv hade jag förmodligen varit efter Basse om det inte vore för att jag fick möjligheten att sia.
 
Top