Varulv Ulvfellas - Runda 1

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Intressant att Rasmus fallit bort helt som alternativ till utröstningen.
Det var ju bara jag och Octa som låg med en riktig röst på han, så inte egentligen.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Jag kan rösta på Rasmus om det finns underlag för det
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Jag kan rösta på Rasmus om det finns underlag för det
Jag flyttar gärna tillbaka till Rasmus, men inte en chans att vi svänger om det drevet på tio minuter.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
I R1? Ja, om vi inte har något bättre att gå på så absolut
Vi har ju inte haft mycket till drev, eftersom ni alla bara deafult-röstade på Impe när han propagerade för sin vansinnesplan.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Vi har ju inte haft mycket till drev, eftersom ni alla bara deafult-röstade på Impe när han propagerade för sin vansinnesplan.
Nej, den här rundan har inte känts så givande för byn. Även hundar som inte skäller kan vara en ledtråd dock, så oavsett Impes färg tror jag vi har en hel del mer att analysera i R2
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
I detta spel tror jag siaren blir väldigt viktig så att den inte kan räddas en runda och bli skyddad vid ett outande är inte bra. I vanliga fall är jag för outande och minska ulvarnas informationsövertag men det fungerar ju inte riktigt nu. Tror siaren behöver vänta med att outa till R3 och hoppas på att ha klarat sig. Annars kommer vi bara få användning av ett siande från R1 vilket inte är så mycket att gå på...
Ja det här inlägget talar ju emot allt det som Octa gjort nu.
 
Top