TSR tillbaka

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Tja, vad hade du väntat dig av Jim Ward? Sedan Metamorphosis Alpha har hans alster varit ganska glesa, och på rollspelsfronten uteslutande i D&D-fåran.
Med all respekt för Jim Wards plats i rollspelshistiorien, så förväntade jag mig mindre än ingenting från GiantLands, givet hur fruktansvärt dåligt det han gav ut under d20-boomen var, då under varumärket Fast Forward Entertainment. Sämre än Temple of the Troll Gods eller vad det nu heter har jag inte i min ganska avsevärda samling rollspelsböcker.

/M

Mekanurg

You can add up the parts; you won’t have the sum
Senaste nytt från Jim Ward:

Giantlands Big News
The people of GiantLands and the people of TSR have split ways. It was a mutual parting as there were disagreements about some procedures.
Orders are still being taken, editing continues, and the game will come out some time in the fall.

Kommentera

Skarpskytten

D&D-smurf
Senaste nytt från Jim Ward:

Giantlands Big News
The people of GiantLands and the people of TSR have split ways. It was a mutual parting as there were disagreements about some procedures.
Orders are still being taken, editing continues, and the game will come out some time in the fall.
*skakar på huvudet*

Så nu har TSR3, eller om det nu är TSR4, exakt noll rollspel de producerar, eller?