Nekromanti TMNT - The End.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Med Lu-kaazh som slängs in i dimmensionsportalen och w176 som även hon sommant in så vänder sig samtliga om mot LJSLarsson som blivit utseed till nyordförande.
För att beskåda hur han med sina två katanas skiljer Reccas huvud från hennes kropp. Tjavva ser sig förvånat om för att strax där på mötas av Konrad Konvaljs bo i ansiktet och somna in. Brynolf hinner inte mer än höja sina händer till försvar innan en av Basenanjis saiar sätter sig i pannan på honom.
En stund senare så har Konrad Konvalj lyckats hämta hem Anth/Arvidos MC från den dimmension han befunnits sig i den senaste tiden.


Röst sammanställning:
Lu-kaazh: 4
Basenanji: 3

Ordförande:
LJSLarsson: 3
Tjavva: 2
Recca: 1

Som vanligt så har Hjältarna triumferat och nu är det bara för våra kära hjältar att återvända hem, men först ska det inhandlas pizza.

Stort tack till samtliga deltagare. Jag återkommer med mina egna tankar och funderingar kring detta parti senare ikväll efter jobbet och träningen.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,600
JA JA JA JA!

:gremlaugh:
:gremlaugh:
:gremlaugh:

TACK till alla som har varit med! Mer tankar när jag har slutat dansa segerdans!
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Måste framför allt be om ursäkt för att jag lyckades fucka upp spelet. Genom att råka posta w176 och loawai's fullständiga roller. Det hela vart en ful lösning som jag inte är stolt över.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Ja vad ska man säga. Snyggt av KK i alla fall. Han har hållit sig grön på min lista genom hela spelet.

Grattis!

Men upplägget var lite till ulvarnas fördel när de kunde spamma sönder tråden sådär. Annars var det ett bra spelupplägg.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Vicotnik said:
Måste framför allt be om ursäkt för att jag lyckades fucka upp spelet. Genom att råka posta w176 och loawai's fullständiga roller. Det hela vart en ful lösning som jag inte är stolt över.
Vi är inte stolta över att ha spamma oss till segern heller, men som sagt.

En vinst är en vinst och hur den kom till hör ju inte hit :gremsmile:
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Suck! När jag ändå suttit och jobbat med det här inlägget, kan jag lika gärna posta det...

Kollade röstandet runda 4. Eftersom bottarna inte röstat, och rimligen inte Lukas heller, var vi 8 pers som röstade. Så här SADE folk att de röstade:

Konrad (4): xyas, Vimes, LJS, Brynolf,
Xyas (2): KK, Basse,
Basse (2): Tjavva, Recca

(Recca röstade dock på LJS i hemlighet, fick vi veta.)

Så här BLEV slutresultatet:

xyas: 4 Röster - KK, Basse, ?, ?
Basenanji: 2 Röster - Tjavva, ?(Vimes/Brynolf?)
Konrad Konvalj: 1 Röst - LJS, Xyas, Vimes?, Brynolf? WTF!!!
LJSLarsson: 1 Röst - Recca

KK och Basse röstade öppet på Xyas. Inget snack där.

Jag trodde jag inte hunnit rösta alls R4, men det var tydligen fel. Jag röstade på KK, mitt röstbyte till Basse kom däremot för sent (antar jag?) Men LJS säger öppet i runda 5 att han OCKSÅ röstade på KK. Och vart tog Vimes och Xyas röster vägen? De röstade öppet på KK i R4. Xyas röstade ju INTE på sig själv. Han röstade på KK, det är jag säker på. Vimes sista inlägg var iofs "jag tycker inte vi kan rösta ut KK", så han kanske bytte röst utan att meddela oss. Rimligen till Basse. Men ändå, TRE pers säger sig ha röstat på Konrad, och bara EN röst hamnade verkligen på honom.

De enda som öppet röstade Xyas var ju Basse och KK. Men två röster som egentligen skulle ligga på KK hamnade på Xyas?!?

Jag röstade iofs på Basse, men för sent. OM den rösten nu skulle ha blivit räknad trots allt, har vi ändå Xyas och LJS (och i så fall även Vimes) röster kvar på KK. Så ulvarna HAR snott röster från KK och lagt på Xyas. Det här adderar ju bara till Konrads paddighet.

Ulvarna MÅSTE ha fuckat med rösterna. Einigheit muss dafür sein! Vi KAN inte sprida ut oss den här rundan, alla måste vara överens. Och KK är den ende jag ser som helröd.

Både Xyas och Vimes var alltså gröna. Inget snack där. Så Konrad har ljugit om sin förmåga och om det där med Antrax. Så är det bara.

Röst: Konrad

(Nu när jag tänker på det är det ju iaf inte KK som har fucka-med-röster-förmågan. Han är ju immun mot förmågor. Och Recca röstade aldrig på Basse, så vi vet inte om han ljög om att inte ha aktiv förmåga. Förhoppningsvis var det Basse som var röst-fuckaren. Men ändå, Konrad ska bort, väck, ut!)

----------

En annan grej, det var ju Basse som påstod att ulvarna var 4+1. Det behöver med andra ord absolut inte vara sant. Får vi ut KK nu och ändå inte vinner, så vet jag ärligt inte vem vi ska jaga. Lukas eller Larsson, men båda dem ser jag som rätt gröna ändå.
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,877
Location
Örebro
Av ren nyfikenhet: hur fick Lu-kaazh fyra röster? Jag räknade nämligen till noll röster på honom...

Übereil
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Konrad Konvalj said:
Vicotnik said:
Måste framför allt be om ursäkt för att jag lyckades fucka upp spelet. Genom att råka posta w176 och loawai's fullständiga roller. Det hela vart en ful lösning som jag inte är stolt över.
Vi är inte stolta över att ha spamma oss till segern heller, men som sagt.

En vinst är en vinst och hur den kom till hör ju inte hit :gremsmile:
Jag ser det som en "kreativ" lösning. ;-)
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Recca said:
Vicotnik said:
Recca said:
Brynolf said:
FUUUSK! FUSK! FUSK! :gremcry:
Vem nattmördade ni? Var det mig eller?
Jupp Recca du nattmördades.
Så jävla synd. Jag var så nära att vinna och dela segern med er ju. Eftersom jag var "DTF".
Haha, jag anade väl att du hade nåt fuffens för dig :gremlaugh: Men jag siade dig som skurk... hade du skurk som fraktion?
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Übereil said:
Av ren nyfikenhet: hur fick Lu-kaazh fyra röster? Jag räknade nämligen till noll röster på honom...

Übereil
Ulven Basse hade tre röster...
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
LJSLarsson said:
Konrad Konvalj said:
Vicotnik said:
Måste framför allt be om ursäkt för att jag lyckades fucka upp spelet. Genom att råka posta w176 och loawai's fullständiga roller. Det hela vart en ful lösning som jag inte är stolt över.
Vi är inte stolta över att ha spamma oss till segern heller, men som sagt.

En vinst är en vinst och hur den kom till hör ju inte hit :gremsmile:
Jag ser det som en "kreativ" lösning. ;-)
Stor pung, Larsson. Fan att outa miller sådär, så gör man bara inte
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Übereil said:
Av ren nyfikenhet: hur fick Lu-kaazh fyra röster? Jag räknade nämligen till noll röster på honom...

Übereil
Alla röster som räknas går till mig via pm.
Basse
K.K
Samt LJSLarsson (hans röst räknades dubbet)
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Brynolf said:
Recca said:
Vicotnik said:
Recca said:
Vem nattmördade ni? Var det mig eller?
Jupp Recca du nattmördades.
Så jävla synd. Jag var så nära att vinna och dela segern med er ju. Eftersom jag var "DTF".
Haha, jag anade väl att du hade nåt fuffens för dig :gremlaugh: Men jag siade dig som skurk... hade du skurk som fraktion?
Japp. ^^

Fraktion: Skurk
Namn: Alpha One
Liv: 1
Förmåga: Förädare, du kan endast vinna ifall Shredder inte är kvar i spel och du lever till slutet, då delar du seger med den vinnande fraktionen. Din röst räknas dubbelt mot Shredder. (Passiv)
Rykte: Ingen spelare har samma förmåga som någon annan.
 
Top