Håll ett hököga öppet för Sirenens klagan. Vi är grymt taggade på att kunna presentera denna mustiga kampanj som är en riktig showcase av Kopparhavet!
Låter som början på en zombieroman eller en riktigt svavelosandev predikan i en extra konservativ frikyrka.Allt är fortfarande dött i Örebro. Världen förtjänar att brinna.
Låter som början på en zombieroman eller en riktigt svavelosandev predikan i en extra konservativ frikyrka.
Världen är ett evigt purgatorium där själar våndas utan hopp till frälsning.![]()
[P.S. för att undvika misstörstånd och stämningsansökningar - detta är alltså ett (dåligt) skämt, Kopparhavet kommer! Vi väntar, och lider, med dig]
Fick boken, kartan etc nu! Väldigt fint! Länge sedan jag peppat så på ett rollspel faktiskt.
Någon måste ha uttalat en förbannelse över vår brevlåda. Det är enda tänkbara förklaringen. Svart magi. Jepp!
Jag tänker att om jag inte kollar brevlådan idag så ligger boken där och väntar på mig#schrödingersrollspelsbok
Problemet med att bo i lägenhet. Jag måste ju kolla det varje gång jag ska in och ut ur lägenheten.![]()
Men fantasy @Robert Jonsson, det är väl ändå inte din kopp te?