Titta i brevlådan

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
Joined
7 Sep 2015
Messages
2,246
Här nere i norra Skåne sitter Lemur och försmäktar i väntan på paket :cry:
 

Bastich

Veteran
Joined
7 Jul 2019
Messages
175
Håll ett hököga öppet för Sirenens klagan. Vi är grymt taggade på att kunna presentera denna mustiga kampanj som är en riktig showcase av Kopparhavet!
Japp, det hökögat är så öppet att det riskerar att poppa ur skallen. Det var den jag syftade på i min post.
Tänkte dock att det var klädsamt att åtminstonde hålla mig någon dag innan jag börjar tjöta ordentligt på er. 😁
Likt er är jag redigt taggad att få se den kampanjen.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,198
Location
Örebro
Världen är ett evigt purgatorium där själar våndas utan hopp till frälsning. 😭
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,322
Världen är ett evigt purgatorium där själar våndas utan hopp till frälsning. 😭
Jag är rädd att det har skett en sammanblandning. Du hade backat Kopparhavets hjältar, men som du kanske märker så leverade vi från Helmgast AB av misstag ett upplevelselajv till Kult. Vi ber om ursäkt för eventuellt besvär, men hoppas även att du uppskattar den banbrytande visionen och de höga produktionsvärdena medans din verklighet sakta trasas sönder av nefariten Godot.





[P.S. för att undvika misstörstånd och stämningsansökningar - detta är alltså ett (dåligt) skämt, Kopparhavet kommer! Vi väntar, och lider, med dig]
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,031
Någon måste ha uttalat en förbannelse över vår brevlåda. Det är enda tänkbara förklaringen. Svart magi. Jepp!
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,322
Inte för att vara tråkig, men för att sätta förväntningarna rätt så räknar vi alltså med ett fönster om två veckor för all leverans. Det inneblr att era grejer mycket väl kan komma i nästa vecka
 
Top