Alright. Nu verkar det visserligen som att byn tror på mig, vilket känns bra men för att bara påpeka några saker som visar på hur awesome jag varit i det här spelet
Jag startar i princip själv ett drev mot Recca i slutet av första dagen som gör att vi får ut en ulv. Man kan invända att jag gjorde det på information från !Paxen och Vicotnik, men betänk att innan jag började tjata järnet om hur det faktiskt förhöll sig så var det många som var inne på (även tex Vicotnik) att deras information inte var värd någonting eftersom vi visste att ulvarna ljugit. Hade jag varit ulv så hade jag förstås redan då räknat ut hur dåligt det vore om byn kom på hur det verkligen förhöll sig och hållit käften om matematiken. Och jag hade också en möjlighet att istället för att vända drevet när anth flippade bara legat kvar och skrivit något som "Ah, och där ser vi ulv-desperation i sitt esse". Nu gjorde jag inget av det utan drevade ut en ulv, det måste ge mig cred.
Angående brödsmulor. Jag har båda dag 1 och dag 2 varit helt övertygad om att vi har nattmord, detta har jag förstås kunnat vara eftersom väktare blir en så meningslös roll annars. Jag har även dag 2 i argumentationen pratat om att jag tror att det finns en väktare, att jag ville ha diskussion om ifall väktaren skulle gå ut osv. Det finns också en konversation med KK där jag försöker lägga upp en fälla, det var närmligen något märkligt med att han gick med på att byta röst till Brynolf. För om han trodde att det fanns en väktare, så var det ju tvunget att vara antingen jag eller Brynolf som var det, och om han inte trodde att det var jag så var det ju tvunget att vara Brynolf, så var han redo att rösta ut väktaren? Nu kan jag inte påstå att han gick i fällen, men planen i sig tycker jag är brödsmulor.
Och sen en grej som är en kombination av brödsmulor och hur awesome jag är

Jag lyckades skydda mig själv inatt. Jag jobbade rätt hårt dag 1 på att försöka dra åt mig eld och jag tror att det som i slutändan avgjorde var när jag på ett ganska tydligt men inte uppenbart sätt sa till anth att syna mig. Ulvarna kände sig då smarta när dom insåg att dom kunde döda mig och sen ha ett lätt drev mot anth dag 2 som inte skulle kunna bevisa sig på något sätt.
Slutligen när Brynolf till slut bluffade väktare så är jag väldigt nöjd med att jag trots KK (som jag fortfarande har på rödlistan för att han ägnade en hel dag åt att leta väktare istället för att leta ulvar) vägrade säga rakt ut att jag var väktare.
Men vet ni, vad vi borde göra nu är att börja snacka om vem som hänger nästa dag. För vi är verkligen inte bra på det här med tider, och eftersom jag tänker fortsätta med att lyckas skydda folk

så behöver vi våra utröstningar, alltså tycker jag att vi ska rösta ut Brynolf söndag kväll, och sen någon annan Måndag kväll redan. Jag ska kika på lite kombinationer, men tills vidare har jag KK högst upp på min ulvlista. (ja efter Brynolf då)