Brynolf
Orange
Att skydda sig själv är ju default bland väktare och eftersom alla utom jag o bdg hade outat info, var jag o han mest i riskzonen. Inget svårt val alltså.
Brynolf said:Att skydda sig själv är ju default bland väktare och eftersom alla utom jag o bdg hade outat info, var jag o han mest i riskzonen. Inget svårt val alltså.
Brunolf said:Jag ser inte riktigt poängen med att släppa lös alla siffror, och vilken ordning vi gör det i verkar ju ha fallerat helt, men here goes...
8 5 7 6
Konrad Konvalj said:Du var väl inte i nån riskzon?
Det var ju anth eller BDG som skulle ha rykt kort och gott.
Brynolf said:Konrad Konvalj said:Du var väl inte i nån riskzon?
Det var ju anth eller BDG som skulle ha rykt kort och gott.
Outgrundliga äro ulvarnas vägar. Intressant hur säker du verkar vara på hur de tänker.
Jag tyckte jag var i riskzonen, vilket visade sig vara rätt.
Basse said:LJSLarsson, du är intressant i och med din förmåga.
Kan inte du spekulera lite om vem som du tycker är intressant att använda den på, eller kanske vilka kriterier som du följer när du ska bestämma mål?
Björn den gode said:Ja, här händer det inte mycket, men det kanske är att det är helg som är problemet. Hur som helst så tänkte jag bara nämna en sak till, jag har vissa begränsningar på min väktarroll men det är inte dom traditionella (inte vakta samma person två gånger i rad) utan fungerar lite annorlunda. Men den informationen som jag är säker på att KK skulle vilja få ut (han har ju av någon anledning velat att siaren berättar även exakt hur förmågan fungerar), tänker jag hålla på då jag bara tro att det kan gynna ulvarna att få reda på.
Basenanji said:xyas har jag varit inne på förut, han har varit väldigt tyst, förekommer på den där listan över summor och har märklig information.
Björn den gode said:och angående listan, så ger den inte så mycket längre eftersom alla utom LJS finns med på den när det var två av de som angett högst summa som var ulvar. Men om den har hjälpt mig att plocka två ulvar så är jag ju rätt nöjd med den ändå...![]()