Quadrante
Grisbonde
Vänstertärningen är röd -- en självklarhet.![]()
Om inte bägge är vita … :dice:
... ja jag har problem med flerfärgade tärnings-set ... även om de är tradition.
Last edited:
Vänstertärningen är röd -- en självklarhet.![]()
Hm, fast omröstningen visar ju på en nästan 50/50 skillnad?
Samma här.Om jag var spelledare skulle jag tillåta vilka sätt som helst, så länge den spelaren håller sig till samma hela spelet.
Nymodigheter!Men... varför använder ni inte bara tvåsiffriga t10:or...?
Men detta verkar vara hela trådens linje?Jag har en specifik spelare som vägrat uppdatera sig. Han slår alltid en ensiffrig T10 två gånger (första är tiotal).
Jag har fått träna på att inte vara irriterad över slöseriet med 3 sekunder av hela gruppens tid.![]()
Är detta jag som missar ironi?Nymodigheter!![]()
Ja, jag var ironisk därav min smiley. Skulle varit tydligare, och håller med dig om att lösningen finns ju i och med tärningarna som särar 10-tal och ental. Ber om ursäkt att jag var otydlig ^^Är detta jag som missar ironi?
Haha det är lugnt! Hela denna tråd känns som folk som vägrar elektricitet när ångmaskiner redan finns, så det är svårt att veta!Ja, jag var ironisk därav min smiley. Skulle varit tydligare, och håller med dig om att lösningen finns ju i och med tärningarna som särar 10-tal och ental. Ber om ursäkt att jag var otydlig ^^
Mja, många gamla stötar som inte följer med sin tid har i alla fall gjort sig hörda.Men detta verkar vara hela trådens linje?