Svenskt nattliv - Vampire utmaning!

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Jag har bestämt mig för att posta, helt utanför all tävlan så klart, dungeonen jag skrev innan jag skrotade den och började om från början. Så Vampire Gävle som depthcrawl? Här är det:
 

Attachments

Last edited:

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,262
Jag är halvvägs! Det blir en moddad variant av vad jag tänkt från början, där fokus ligger på en specifik och otypisk vampyr som utropat hela stan till sin. Han vill inte ha besök av vanligt folk, men folk på pilgrimsfärd får gärna komma dit.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Jag är halvvägs! Det blir en moddad variant av vad jag tänkt från början, där fokus ligger på en specifik och otypisk vampyr som utropat hela stan till sin. Han vill inte ha besök av vanligt folk, men folk på pilgrimsfärd får gärna komma dit.
Det låter awesome!

Och nu kommer jag fundera på hur han är otypisk tills jag får läsa ditt bidrag! :D (Mina pengar är på hemlig mumie!)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Det har gått en vecka! Har du skrivit en sida håller du god tid :)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Eller vänta, fel av mig. Hon är ju från Höör, en distinktion hon menar rymmer en viss gradskillnad. Deras kommun har i vart fall inte hemsidan "horby.se".
Ouf! Höör är så mycket bättre än Hörby.
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,023
Location
Sthlm
jag har inte skrivit ett ord till, men gjort mental planering. Har nattjobb nästa vecka och då lär jag kunna skriva ihop Stockholm Birthday Bloodbash eller vad det kommer heta.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Vi är nere på de sista 10% av skrivtiden! Lördag är sista dagen att lämna in ditt bidrag!
 
Top