Nekromanti SUPER WEREWOLF BROS.

Trasapa

Swordsman
Joined
8 Oct 2011
Messages
537
Location
nörrland
Nej basse! Vi behöver dig för att knäcka super ulv konspirationer! Hade inte Vimes hejdat dig i förra liret så hade du genomskådat de jävla skitulvarna.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Recca said:
Sen tycker jag att det går lite snabbt nu. Det här först-till-kvarn-racet är lite jobbigt för jag har suttit och suktat efter att få spelleda ett varulvsspel men det är alltid nån som kastar sig över uppgiften 2 sekunder efter att ett spel avslutats. Jag gillade tanken att vi kunde haft en tråd där vi diskuterade varulvsspel och sånt, som Basse föreslog.
Det är ju bara att posta ditt spel i anmälan, du behöver ju inte vänta på att ett spel tar slut, eller snacka med forumiter för att visa att du vill arrangera ett spel. Jag postade direkt eftersom det inte var någon som snackat om att arrangera ett och jag hade en idé om upplägg och tema som jag gärna kör. Men jag kan avvakta också, mitt tema och upplägg kommer liksom finnas kvar :gremsmile:

Jag är med om jag får spelleda nästa spel.
Så då kör jag mitt nu då helt enkelt :gremsmile:
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Mukwa said:
Recca said:
Sen tycker jag att det går lite snabbt nu. Det här först-till-kvarn-racet är lite jobbigt för jag har suttit och suktat efter att få spelleda ett varulvsspel men det är alltid nån som kastar sig över uppgiften 2 sekunder efter att ett spel avslutats. Jag gillade tanken att vi kunde haft en tråd där vi diskuterade varulvsspel och sånt, som Basse föreslog.
Det är ju bara att posta ditt spel i anmälan, du behöver ju inte vänta på att ett spel tar slut, eller snacka med forumiter för att visa att du vill arrangera ett spel. Jag postade direkt eftersom det inte var någon som snackat om att arrangera ett och jag hade en idé om upplägg och tema som jag gärna kör. Men jag kan avvakta också, mitt tema och upplägg kommer liksom finnas kvar :gremsmile:

Jag är med om jag får spelleda nästa spel.
Så då kör jag mitt nu då helt enkelt :gremsmile:
Örrö Affe! Har inte du ett sånt däringa varulvskalendarium liggande där man kan skriva in vad man vill arra och där intresserade kan klicka in sig om de vill delta och vinna.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Nä. Det finns inte kvar sedan vi bytte till underforum. Nu räcker det ju med att skapa en post under Anmälan. Det finns ju ingenting som säger att det inte kan ligga fler än ett spel där åt gången. Det är så jag tycker att vi ska använda underforumet i alla fall. Du har för övrigt bumpat tråden två gånger så du är autoanmäld, KK.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Trasapa said:
Nej basse! Vi behöver dig för att knäcka super ulv konspirationer! Hade inte Vimes hejdat dig i förra liret så hade du genomskådat de jävla skitulvarna.
I second that. Det är klart att Basse ska vara med!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Mukwa said:
Nä. Det finns inte kvar sedan vi bytte till underforum. Nu räcker det ju med att skapa en post under Anmälan. Det finns ju ingenting som säger att det inte kan ligga fler än ett spel där åt gången. Det är så jag tycker att vi ska använda underforumet i alla fall. Du har för övrigt bumpat tråden två gånger så du är autoanmäld, KK.
Jag fortsätter att bränna inlägg nu när jag kan.

Se tidigare post

Klebersmus Kastanje said:
Ja är ulv. Eller ja är på mena ja.
Jag är ju anmäld och numera även autoanmäld. Topps!
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
RasmusL said:
Jag tyckte att det var helt OK kul att vara med på mina låginläggspremisser och skulle men förstår helt och fullt om detta blir dåligt/tråkigt för byn. Om någon känner att det är ovärt att ha en semi-inactive-per-default-med-5-inlägg-per-runda så har jag inga problem med att ovaramed. Annars är jag på.
Det är klart att du får vara med! Skriver du fem inlägg per runda så uppfyller du minimikravet och hade jag velat ha ett högre krav hade jag ju kunnat sätta det. Fem inlägg per runda är bra. Jag skriver upp WRNUs bästa väktare som anmäld.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Det här inlägget är editerat.

Edit: Detta är ändrat. Men det syns inte någonstans.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
KK said:
Ja är ulv. Eller ja är på mena ja.
Ait, sorry. Missade det. Fan. Jag som tyckte att jag började göra mitt bästa parti någonsin och så missar jag en sån här grej. FAN. Ja ja, jag är mer förbannad på mig själv än på er som kommer rösta på mig för det. :gremsmile:
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,756
Location
Stockholm
Mukwa said:
Trasapa said:
Nej basse! Vi behöver dig för att knäcka super ulv konspirationer! Hade inte Vimes hejdat dig i förra liret så hade du genomskådat de jävla skitulvarna.
I second that. Det är klart att Basse ska vara med!
Jåpp jåpp. Varulvsspel utan Basse är som heroin utan förstoppning. Men på ett bra sätt så klart... :gremlaugh:

Edit: Det där kan förstås feltolkas när jag tänker lite. Gör inte det plz. Jag menar så klart inte att spelet blir bättre utan Basse.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Nu känner jag mig dum som tackar ja till Reccas lir men inte till Mukwas. Jag gillar ju bägge!

Grejen är att min självförtroendereserv är på negativt just nu och jag pallar bara inte att läsa hur knäpp jag är. Men - om ni står och stampar på femton deltagare och inte kan köra så är jag med förstås. Och om någon skulle hoppa av och allt sånt tjafs.

Och så kanske jag repar mod framöver. Vi får se! :gremlaugh:
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Jag vill vara med, men har mycket just då.
Som en kompromiss anmäler jag mig som reserv. Det kommer säkert behövas. :)
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Ok. Avanmäler dig. Misstänker att vi inte får ihop 16 personer till den 10:e, men om det sker så kickar jag igång det som planerat. Annars väntar vi.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Hastfer said:
Höpp höpp!
In och anmäl er nu för böflarns!

Jag kan ta två roller om det ska vara så
Är det inte brukligt att du har/är två roller? En som du spelar/är själv och sedan en som någon spelar åt dig, typ K.K eller annan tvivelaktig karaktär.
 

Hastfer

Warrior
Joined
8 Dec 2012
Messages
233
Location
Hälsingland
Konrad Kanyl said:
Hastfer said:
Höpp höpp!
In och anmäl er nu för böflarns!

Jag kan ta två roller om det ska vara så
Är det inte brukligt att du har/är två roller? En som du spelar/är själv och sedan en som någon spelar åt dig, typ K.K eller annan tvivelaktig karaktär.
Sant. Nåväl, öka dosen denna gång doktorn. Ge mig 4 byboroller och jag lovar att alla är ute ur spel innan första ulven hängts.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Det känns som att många behöver längre vila från spelen, men fortsätt anmäla er!
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Jag kan vara med, så länge KK inte är ulv och jag är siare.

Fast, jag kan nog ändå vara med, även om det skulle vara som ovan.
 
Top