Nekromanti Styrelse

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Nominerade

Bör en styrelsepost vara vikt åt en medlem i wrnu:s redaktion eller ha någon form av samordnande funktion?
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Nominerade

Jag tycker att det skall finnas med minst en av redaktionen i medlemsstyrelsen, dock skall det ej vara i majoritet (enligt mitt tycke), d.v.s. 1-3 styrelsemedlemmar skall även vara med i redaktionen för www.rollspel.nu, en passande siffra är då 2.

/Seinet Wintermute - Glad :gremsmile:
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Re: Nominerade

Jag skulle vilja passa på att nominera Yassilus, samt påpeka att jag inte har tid att ställa upp som ordförande eller kassör. Annars är det okej, dock. :gremsmile:


/Dimfrost
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Nominerade

Vilka skulle dessa tänkas vara och skulle de vara aktuella för samtliga poster? Vilka ur redaktionen känner att de har tid och energi nog för att engagera sig ännu mer i wrnu? Bör det skrivas in i stadgarna att en viss mängd platser ska tillfalla redaktionsmedlemmar?

Du verkar vara en lämplig kandidat, inte minst med tanke på att du faktiskt är PR- och forumsträffsansvarig redan. Dessutom har du visat ett visst intresse av våra diskussioner här på föreningsforumet.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Bort med mig...

Nominerade är alltså: [...] Rising
Ledsen... ta bort mig ur den listan. Jag begriper ingenting om vad styrelsen ska göra och vad det nu än kan gälla så är jag säker på att jag saknar både talang och tid för att klara av den uppgiften.

Men jag kan heja på från sidlinjen om det går bra.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Nominerade

Om vi ska hålla oss inom demokratins spelregler ska vem som helst kunna bli vald till styrelsemedlem.

Men vi kan ha praxis. :gremsmile:
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Re: Nominerade

Jag är nominerad och med all min samlade vishet så är jag väldigt bestämd på punkten att jag inte vill sitta i någonting som liknar en styrelse för WRNU.

Men lycka till de som kommer bli styrelseledamoter i en eventuell föreningsstyrelse.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Nominerade

Jag tycker det bör skrivas in i stadgarna det jag sade, att minst en person, högst tre personer i styrelsen skall vara från redaktionen på www.rollspel.nu.

Vad gäller mig själv så vill jag just nu satsa mer som redaktör än vara styrelseledamot för föreningen.

/Seinet Wintermute - Skall cykla till jobbet nu
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Hur går det med nomineringarna & själva wrnu-förenngen ?
Käns som det är lite stiljte just nu, eller har jag fel ?
Den listan av nominerade som fins här nedan verkar helt ok & man får ju tacka att man iaf blev nominerad... :gremsmile:
Angående antalet i styrelesen så är väll ett udda antal ganska bra, utifall det skulle behövas röstas & sådan.

/ Joha nk, som önskar alla en Glad Midsommar !!!
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,409
Hmm...

"Jag skulle vilja passa på att nominera Yassilus"

Tack, men nej tack, i dagsläget har jag ingen lust, ingen tid och ingen ork (i den ordningen) att vara med i en styrelse, men jag hoppas det kan fungera ändå. :gremwink:
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,523
Location
Fallen Umber
Re: Hmm...

Tja, med den här takten när det gäller framsteg på föreningsfronten hinner du säkert ändra dig tre-fyra gånger innan vi kommer så långt som till att rösta fram en styrelse. :gremsmirk:


/Dimfrost
 
Top