Per
Veteran
Vi älskar ju alla rollspel men vi gillar olika. Det här är därför den stora klagotråden med vad vi inte gillar med vår favorithobby. Vad är de tre saker ni gillar minst inom rollspel (fritt från hjärtat)? Berätta bara de tre sämsta eller mest ointressanta sakerna ni ser med vår hobby. Men snälla inga debatter eller fördömanden av andras åsikter. Den här tråden är bara till för att ta upp tre saker ni inte gillar, inte för att starta hårda och onödiga debatter. Gnäll av er men bli inte arg på någon annans åsikt utan respektera allas åsikter. Så jag börjar....
1. OSR - helt obegripligt tråkigt och ointressant. Jag fattar ingenting av OSR vågen och tilltalas inte det minsta av den hype den fått.
2. Powered by the Apocalypse - gäsp..... Vad fan är intressant av den här smörjan?
3. Grottor, strid och loot - kom igen D&D är obegripligt ointressant. Rollspel handlar inte om att döda monster och hitta skatter för att levla upp.
1. OSR - helt obegripligt tråkigt och ointressant. Jag fattar ingenting av OSR vågen och tilltalas inte det minsta av den hype den fått.
2. Powered by the Apocalypse - gäsp..... Vad fan är intressant av den här smörjan?
3. Grottor, strid och loot - kom igen D&D är obegripligt ointressant. Rollspel handlar inte om att döda monster och hitta skatter för att levla upp.