Nekromanti Stockholm Scenario Festival 13-15:e November!

Man blir ju lite småsugen när det inte kostar mer. Får ta en koll till på scenariolistan. Nära och bra är det ju i alla fall.

kloptok;n121781 said:
Man blir ju lite småsugen när det inte kostar mer. Får ta en koll till på scenariolistan. Nära och bra är det ju i alla fall.

Yaaay!!!

Det verkar vara fantastiskt, men jag fattar inte riktigt hur det funkar. Anmäler man sig individuellt eller i lag? Hur vet man vilka scenarion man får spela?

EDIT: Nu såg jag att den informationen fanns tillgänglig i anmälnigsformuläret. Typ.

Impetigo;n121891 said:
Det verkar vara fantastiskt, men jag fattar inte riktigt hur det funkar. Anmäler man sig individuellt eller i lag? Hur vet man vilka scenarion man får spela?

EDIT: Nu såg jag att den informationen fanns tillgänglig i anmälnigsformuläret. Typ.

En anmäler sig individuellt och sedan löses gruppindelningen på plats genom uppskrivning på listor samt att alla står i enstor cirkel och kliver på de spel de är intresserade av när de (spelen) ropas upp.

Det är ju helgen jag eventuellt ska ner till Stockholm och kolla Ghost. Fredagen är sjukt knepig för mig att hinna till oavsett. Finns det möjlighet att bara anmäla sig till passen på lördag och söndag?

Hej! Jag hade anmält mig men kommer inte kunna gå på SSF i år pga sjukdom. Arrangörerna har sagt att det är ok att jag säljer min biljett vidare. Därför erbjuder jag min biljett till någon av er som vill gå men inte anmält er än för halva priset dvs 250 kr - skicka ett pm till mig så kan vi styra upp det hela. Tack!

Sia;n121964 said:
Hej! Jag hade anmält mig men kommer inte kunna gå på SSF i år pga sjukdom. Arrangörerna har sagt att det är ok att jag säljer min biljett vidare. Därför erbjuder jag min biljett till någon av er som vill gå men inte anmält er än för halva priset dvs 250 kr - skicka ett pm till mig så kan vi styra upp det hela. Tack!

Najj!! Snöpligt slut på en trevlig tradition! Du kommer att vara saknad!

Sia;n121964 said:

Min syster köper den gärna av dig! Hon loggar in och skickar ett PM senare ikväll!

Haha, det här reputation-systemet på forumet är ju väldigt generöst, en "like" och Sia hoppar upp fyra ploppar!

Så då var biljetten vidare till Rasmus syster. Önskar att ni har det roligt på festivalen! Kram /Sia

Björn den gode;n123441 said:
OT: Och jag som trodde att det var du som var Rasmus syster...

Mer OT: Nope. Jag har träffat Rasmus syster IRL på en av de första flumspelsgrillkvällarna så det känns bra att biljetten går vidare till henne. :)

Och... jag har anmält mig! Känns helknäppt. Är jag på väg att bli en blackbox-lirare?! Självbilden rasar just nu bit för bit, mot en skoningslös värmedöd.

AaaaAAAWWW SÅ JÄVLA PEPP!!!

[TABLE="border: 0, cellpadding: 0, cellspacing: 0, width: 288"]
[TR]
[TD="width: 384"]Rasmus Lundholm[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Friday 19 – 23[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Deranged[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Saturday 10 – 14[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Beyond the Barricades[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Saturday 15 – 17[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Drunk[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Saturday 18 – 20[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Summer Lovin[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sunday 10 – 14[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Prosthetics
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Lite småpepp. Och nervös för spelledandet, särskilt när jag såg listan på övriga som skulle spelleda det scenariot.

Friday 19 – 23
The Black Pram
Saturday 10 – 14
The Last Adventure - Game Master
Saturday 15 – 17
Summer Lovin
Saturday 18 – 20
Mom, Dad & Sophie
Sunday 10 – 14
On standby
Sunday 15 – 17
The Testimony