Nekromanti Stockholm Scenario Festival 13-15:e November!

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Man blir ju lite småsugen när det inte kostar mer. Får ta en koll till på scenariolistan. Nära och bra är det ju i alla fall.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,764
Location
Stockholm
kloptok;n121781 said:
Man blir ju lite småsugen när det inte kostar mer. Får ta en koll till på scenariolistan. Nära och bra är det ju i alla fall.

Yaaay!!!
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Det verkar vara fantastiskt, men jag fattar inte riktigt hur det funkar. Anmäler man sig individuellt eller i lag? Hur vet man vilka scenarion man får spela?

EDIT: Nu såg jag att den informationen fanns tillgänglig i anmälnigsformuläret. Typ.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,764
Location
Stockholm
Impetigo;n121891 said:
Det verkar vara fantastiskt, men jag fattar inte riktigt hur det funkar. Anmäler man sig individuellt eller i lag? Hur vet man vilka scenarion man får spela?

EDIT: Nu såg jag att den informationen fanns tillgänglig i anmälnigsformuläret. Typ.
En anmäler sig individuellt och sedan löses gruppindelningen på plats genom uppskrivning på listor samt att alla står i enstor cirkel och kliver på de spel de är intresserade av när de (spelen) ropas upp.
 

GnomviD

Heresiark
Joined
15 Oct 2008
Messages
869
Location
Lule
Det är ju helgen jag eventuellt ska ner till Stockholm och kolla Ghost. Fredagen är sjukt knepig för mig att hinna till oavsett. Finns det möjlighet att bara anmäla sig till passen på lördag och söndag?
 

Sia

Veteran
Joined
18 May 2013
Messages
153
Location
Stockholm
Hej! Jag hade anmält mig men kommer inte kunna gå på SSF i år pga sjukdom. Arrangörerna har sagt att det är ok att jag säljer min biljett vidare. Därför erbjuder jag min biljett till någon av er som vill gå men inte anmält er än för halva priset dvs 250 kr - skicka ett pm till mig så kan vi styra upp det hela. Tack!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,764
Location
Stockholm
Sia;n121964 said:
Hej! Jag hade anmält mig men kommer inte kunna gå på SSF i år pga sjukdom. Arrangörerna har sagt att det är ok att jag säljer min biljett vidare. Därför erbjuder jag min biljett till någon av er som vill gå men inte anmält er än för halva priset dvs 250 kr - skicka ett pm till mig så kan vi styra upp det hela. Tack!

Najj!! Snöpligt slut på en trevlig tradition! Du kommer att vara saknad!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,764
Location
Stockholm
Sia;n121964 said:
Hej! Jag hade anmält mig men kommer inte kunna gå på SSF i år pga sjukdom. Arrangörerna har sagt att det är ok att jag säljer min biljett vidare. Därför erbjuder jag min biljett till någon av er som vill gå men inte anmält er än för halva priset dvs 250 kr - skicka ett pm till mig så kan vi styra upp det hela. Tack!
Min syster köper den gärna av dig! Hon loggar in och skickar ett PM senare ikväll!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,764
Location
Stockholm
Haha, det här reputation-systemet på forumet är ju väldigt generöst, en "like" och Sia hoppar upp fyra ploppar!
 

Sia

Veteran
Joined
18 May 2013
Messages
153
Location
Stockholm
Så då var biljetten vidare till Rasmus syster. Önskar att ni har det roligt på festivalen! Kram /Sia
 

Sia

Veteran
Joined
18 May 2013
Messages
153
Location
Stockholm
Björn den gode;n123441 said:
OT: Och jag som trodde att det var du som var Rasmus syster...
Mer OT: Nope. Jag har träffat Rasmus syster IRL på en av de första flumspelsgrillkvällarna så det känns bra att biljetten går vidare till henne. :)
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Och... jag har anmält mig! Känns helknäppt. Är jag på väg att bli en blackbox-lirare?! Självbilden rasar just nu bit för bit, mot en skoningslös värmedöd.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,764
Location
Stockholm
AaaaAAAWWW SÅ JÄVLA PEPP!!!

Rasmus Lundholm
Friday 19 – 23
Deranged
Saturday 10 – 14
Beyond the Barricades
Saturday 15 – 17
Drunk
Saturday 18 – 20
Summer Lovin
Sunday 10 – 14
Prosthetics
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,314
Location
Göteborg
Lite småpepp. Och nervös för spelledandet, särskilt när jag såg listan på övriga som skulle spelleda det scenariot.

Friday 19 – 23
The Black Pram
Saturday 10 – 14
The Last Adventure - Game Master
Saturday 15 – 17
Summer Lovin
Saturday 18 – 20
Mom, Dad & Sophie
Sunday 10 – 14
On standby
Sunday 15 – 17
The Testimony
 
Top