Starcraft 2

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Okej! Nu har jag faktiskt lite sådär halvdant släppt min Blizzard-karantän och det suger i SC-tarmen! Hur ser de tut? Spelar ni fortfarande regelbundet? Och vilket rosé är det som gäller nästa!?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Okej! Nu har jag faktiskt lite sådär halvdant släppt min Blizzard-karantän och det suger i SC-tarmen! Hur ser de tut? Spelar ni fortfarande regelbundet? Och vilket rosé är det som gäller nästa!?
Jodå det rullar på, vi spelar då och då när andan faller på i regelbunden oregelbundenhet.

@Feuflux och @Vimes har varit flitiga!

Sedan har vi saknat din "sprida creep å expa som en galning" - förmåga så du ska känna dig varmt välkommen.

😊
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Screenshot_20211006_075148_com.android.chrome.jpgVilken dryck passar då? undrar vän av ordning. Jodå, månadens dryckesrekommendation är följande fynd: "Bread&Butter" amerikansk chardonnay. Lika härligt vulgär som den är prisvärd. Finns också en röd pinot noir för de som hellre ser Falcon Crest än Dallas.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,957
Location
Linköping
Flitig var att ta i... har ju tappat lite tempo på sistone (deppar över att jag inte blir bättre och så blir det ond cirkel för jag blir ju inte bättre av att inte spela).
Lagmatcher där mina duktiga teampolare räddar mig och berättar vad vi ska göra är kul dock. ;)
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,957
Location
Linköping
Fick jag alla att deppa ihop nu?
Jag fortsätter på materialsport-temat och har nu inte bara en ny laptop utan en sprillans ny gamingmus (som krävde nerladdning av mjukvara för att slippa ett lysande scrollhjul som pulserade i regnbågens färger... nu är det svagt statiskt vitt istället). Så jag kan tänka mig ett spelpass snart.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag spelar bridge på torsdag, så för min del är det onsdag som gäller!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Det intergalaktiska kriget fortsätter! Och Ånkel Rasmus vill ha DIG!

Vi är inga proffs, flera av oss är nybörjare, och alla är välkomna! Så haka någon onsdag vetja! Galaxens öde vilar i dina händer!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Intergalaktiska krigare! Vi har lyckats ansamla en rimliga här à 4-6 generaler och det är fantastiskt kul!

Skulle inte DU också vilja testa lite Starcraft varvat med rollspelstugg? Vi spelar väldigt snällt och casual och vill ha DIG med oss! Haka nästa, det blir krig!
 
Top