Starcraft 2

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,958
Location
Linköping
På onsdag är det sommarlovsaktivitet för mig så då kan jag inte vara med och spela, så om ni kör får ni se till att inte ha alltför roligt!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag måste nog passa den här onsdagen också, tyvärr.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jaha, är Starcraft-onsdagarna pausade p.g.a. sommar eller är någon sugen på att spela ikväll?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Jag ska spela Warhammer 40k fram till kl 20:00 cirka så droppar in vid 20:30 senast men är absolut taggad!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Annars får vi köra 1v1, Rasmus! Eller bege oss ut på laddern med en mega-cheesy 2v2!
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Så var semestern (tillfälligt) slut. Någon annan som är i samma sorgliga position och kan spela idag?
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,958
Location
Linköping
Jag (litet förbehåll om tiden) och Vimes (litet förbehåll om filmkväll) har skrivit i discordkanalen att vi räknar med spel.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Trist med Blizzard sunket... Jag kommer nog bojkotta tyvärr, himla trist när bra spel görs av dåliga människor :(
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Trist med Blizzard sunket... Jag kommer nog bojkotta tyvärr, himla trist när bra spel görs av dåliga människor :(
Ja, trist. Du gör som du vill och som du känner är rätt.

Jag kommer inte bojkotta, dels för att jag tänker att bojkott i ett sådant här fall inte gör någon skillnad och dels för att Activision-Blizzard är ett superstort företag och det är förtvivlat svårt att veta något hur mycket eller litet av ruttenheten som gäller de avdelningar som jobbat med SC (de flesta namngivna verkar vara kopplade till WoW?).
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Ja, trist. Du gör som du vill och som du känner är rätt.

Jag kommer inte bojkotta, dels för att jag tänker att bojkott i ett sådant här fall inte gör någon skillnad och dels för att Activision-Blizzard är ett superstort företag och det är förtvivlat svårt att veta något hur mycket eller litet av ruttenheten som gäller de avdelningar som jobbat med SC (de flesta namngivna verkar vara kopplade till WoW?).
Ja, ska bevaka lite hur de agerar, än så länge har det ju varit rätt mycket Shields Up! Men det är OT. :)
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,958
Location
Linköping
Jag har den extremt själviska inställningen att det är trist för mig personligen om du slutar eftersom det är roligt att spela med dig.

Och du får gärna befordra mig eller Vimes inom klanen för vi får inte bjuda in medlemmar (försökte med Xyas igår) i nuläget.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Jag har den extremt själviska inställningen att det är trist för mig personligen om du slutar eftersom det är roligt att spela med dig.

Och du får gärna befordra mig eller Vimes inom klanen för vi får inte bjuda in medlemmar (försökte med Xyas igår) i nuläget.
Ah, jag befordrar ikväll!
 
Top