Starcraft 2

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Får man vara sådär tråkigt non-commited och säga att jag hoppar på om jag hinner? Hänger lite på hur nattningen går och hur många skedar jag har kvar.

Jag har i alla fall dragit ned spelet, och det verkar flyta tillräckligt bra för att spela.
Man är med om man vill, orkar och kan! Inga problem! Var rädd om skedarna! :)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Jag rekommenderar nog rödvin snarare än rosé till osten jag ska servera på onsdag
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Det senaste bland Brotossarna brukar vara att bygga en proxy-starport nära fiendens bas och sedan tillverka korkat många Void rays.

#100%terrantears
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Finns det några roliga co-op lägen nu för tiden?


Ah, menar du din cheesy 6 pool rush som du kommer att köra? Till den rekommenderas whine.
Det finns flera varianter på co-op. Vi kan teama upp i vissa par (typ oerfaren+lite mer erfaren). Jag och min brorsa gillar att spela mot några datorer, det är kul och lätt att anpassa svårighetsgraden. En annan variant är att vi matchar mot några random dudes på internet. Det kan ju vara läbbigt att ge sig ut på battle ney, men om vi spelar kass från början så hamnar vi strax i wood league. (shit håller den coolaste klanen i Sc2 nånsin på att växa fram?!), sedan finns det nåt co-op i kampanjläget som tydligen är kul.

Dessvärre har jag dålig koll på co-op så här får jag sätta mig och förbereda lite!

Kolla ni också om co-op verkar intressant!

😀

"Men ingen ska försöka ta ifrån mig mitt rosévin!"
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Du, jag, Basse, Feuflux (?) och eventuellt Tant Ragnar. Tror jag.
Ett härligt gäng! Ikväll ska jag testa min setup för ljud.

Vi kör förslagsvis ljud genom en Discordkanal som ni blir inbjudna till.

Preliminära tider
20.00-20.15 Hej-och-välkomna, teknikfix, Vad ska vi spela och hur?

20.15-22.00 "Världsrymden och den Zergiska världsdominansen. Är Void Rays svaret? Inbjudna kombattanter diskuterar och visar på exempel i teori och praktik."
22.00 ca Avrundning och tack för ikväll.

Tilltugg: valfri dryck och snacks. För oss rosévinsfantaster rekommenderas Domaine de Collavery Rosé (artnr 2859, 97 kr). Härligt friskt från ljuvliga Provence.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,588
Location
Stockholm
Pepp! Förvarnar för att jag typ spelat 5 gem totalt när WoL kom så om någon är småsugen men känner sig för kass så tveka inte att haka, vi kan vara kassa tillsammans! <3
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Pepp! Förvarnar för att jag typ spelat 5 gem totalt när WoL kom så om någon är småsugen men känner sig för kass så tveka inte att haka, vi kan vara kassa tillsammans! <3
Du ska vara i mitt lag, Rasmus! Vi ska bara köra dirty proxy-cheese all-ins och lyssna till hur Basses tårar smattrar mot tangentbordet!
 
Top