NordicMouse Warrior Joined 23 Jul 2024 Messages 381 Location Sweden Today at 10:55 #61 Rymdhamster said: Well... jag bad dem att stabilisera tyngdkraften och nu verkar den ju i alla fall vara jäkligt stabilt avstängd! Click to expand... Det blir som det blir ibland, de försökte sitt bästa.
Rymdhamster said: Well... jag bad dem att stabilisera tyngdkraften och nu verkar den ju i alla fall vara jäkligt stabilt avstängd! Click to expand... Det blir som det blir ibland, de försökte sitt bästa.
God45 #PrayersForBahakan Joined 23 Oct 2012 Messages 19,999 Today at 10:58 #62 NordicMouse said: Det blir som det blir ibland, de försökte sitt bästa. Click to expand... Jag är inte i någon position att kritisera någon annan i besättningens kompetens
NordicMouse said: Det blir som det blir ibland, de försökte sitt bästa. Click to expand... Jag är inte i någon position att kritisera någon annan i besättningens kompetens
Leon Leo carcion Joined 8 Mar 2004 Messages 7,746 Today at 13:29 #63 Ok, bryggan är utslagen. Då måste vi få igång de sekundära navigationssytemen LETAR BACK-UP-BRYGGA