Varulv SpringSmash23 - Runda 1

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Det som talar mot är väl att om en hade haft samma fras som någon annan hade en väl outat det fort som attan, eftersom det grönar den första som nämnde frasen. Du är ju tex supermycket grönare nu när @Majk gjorde sin grej.
jag tror jag är trög, fattar inte
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Uhh, måste vi göra matte nu också xD
Det är ju bara 2/5 eller 2/6 att du måste göra matte 🤓

Annars kan vi ju ta vilken kontrollfråga som helst, när jag klurade på det förut tyckte jag att denna var bra.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
jag tror jag är trög, fattar inte
Om två spelare säger samma fras så är antingen båda gröna, eller så ljuger en av dem. Och det är ju knappast den första spelaren som ljuger, för att sen bli räddad av en bybo. Så eftersom du och Majk sagt samma fraser så är ni båda antingen bybor, eller så ljuger Majk.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Om två spelare säger samma fras så är antingen båda gröna, eller så ljuger en av dem. Och det är ju knappast den första spelaren som ljuger, för att sen bli räddad av en bybo. Så eftersom du och Majk sagt samma fraser så är ni båda antingen bybor, eller så ljuger Majk.
ja precis, eller så är båda röda
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Om två spelare säger samma fras så är antingen båda gröna, eller så ljuger en av dem. Och det är ju knappast den första spelaren som ljuger, för att sen bli räddad av en bybo. Så eftersom du och Majk sagt samma fraser så är ni båda antingen bybor, eller så ljuger Majk.
För att förtydliga vad jag skrev tidigare så skulle jag om jag varit ulv-Majk ganska omgående ha sagt, yes jag har en av BB7s fraser.
Det här känns som byboslarv eller jävligt kallt ulvspel
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Jag vill ju heller inte bli nattmördad så jag tänker droppa vad jag tar med mig för snacks strax innan 21
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Det här känns som byboslarv eller jävligt kallt ulvspel
Yes, alternativt slarvigt ulvspel (i så fall satt de och spånade fraser som lät rimliga och glömde kontrollera om någon av deras fraser var lite för inspirerad av verkligheten).
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag vill ju heller inte bli nattmördad så jag tänker droppa vad jag tar med mig för snacks strax innan 21
Det tycker jag du ska låta bli. Droppa fakesnacks i så fall.

Nattmord av grön bb7 = tragedi 😔
Ulvarna knäcker temat = dubbeltrubbeltragedi 😭😭😭
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag outar mina fraser nu, jag ser inte hur det kan skada att @Sidd ännu inte uttalat sig om @Anthrox fraser:

Se bortom det uppenbara
Framgångsvillig
Anpassa sig till ett förändrat omvärldsläge

Det har sagts förr @BiobunkerVII att den största äran en människa kan föräras är att nattmördas i r1 🙌 det är du och Jesus typ
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Om man bara går på bassighet tycker jag för övrigt att @Anthrox fraser låter mest påhittade och @Majk s fraser låter näst mest påhittade…
 
Top