Varulv SpringSmash23 - Runda 1

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
jag har funderingar kring en persons matlåda men det kanske drar för mycket uppmärksamhet att droppa det?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
jag har funderingar kring en persons matlåda men det kanske drar för mycket uppmärksamhet att droppa det?
Det är ju bra info å andra sidan… samtidigt gissar jag att jag vet vilken du tänker på och det är det nog fler som gör eller vad tror du?

Känns plötsligt väldigt värdefullt att inte peka ut vilken som är den avvikande…
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Det är ju bra info å andra sidan… samtidigt gissar jag att jag vet vilken du tänker på och det är det nog fler som gör eller vad tror du?

Känns plötsligt väldigt värdefullt att inte peka ut vilken som är den avvikande…
precis så jag tänkte....
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Jag menar hur framgångstågsklingande ett ord låter. Dina ord skiljer sig lite tematiskt från de andras. Kan vara en slump förstås.
Vet inte om jag håller med där, men visst.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Skitkörig sista timme sitter i bilen å stökar nu så kan inte djuploda mer.

Mina ord:
Effektivitetssamordna, I magen känns det..., Lösningsorienterad

Jag tror basse gett mig det där med magkänsla bara för att retas då jag avskyr det utrycket så jag har vägrat smula det.
Effektivitetssammordna skrevc jag post R1:10.

Jag kan inte kolla av mer just nu

Basse kul spel.
Lite roligt att du skrev att det kommer bli lättroddat som SL men du måste gräva efter mat&dryck i 14 sidor😂
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
Jag tycker nog att alla är tysta om matlådor och teman. Det är väl plan 1A och den ska vi nog hålla oss till.

Det är ju bra info å andra sidan… samtidigt gissar jag att jag vet vilken du tänker på och det är det nog fler som gör eller vad tror du?

Känns plötsligt väldigt värdefullt att inte peka ut vilken som är den avvikande…
@Sidd drullar in påtänd full och ful från dansgolvet.....
 
Top