Konvent Spelkongress 25 - 18/10 Gamla Riksarkivet

Jag har haft så mycket på jobbet att jag helt glömt bort detta.:confused: Får försöka mig på nästa år. Hoppas ni får det trevligt och att man kanske kan få lite uppdateringar om vad som händer och hur ni har det :D

Jag har fått förhinder idag och sitter med lite olika biljetter som jag gärna skänker om någon har nytta av dem. DM:a mig!
  • Spelkongress 25: Entrébiljett (1 st)
  • Spelkongress 25: Entrébiljett - Ungdom (1 st)
  • Spelpass 10.00-12.00: Drakar och Demoner (2 st)
  • Spelpass 13.30-15.30: Nordiska Väsen (2 st)
  • Spelpass 15.30-17.30: ALIEN - Evolved Edition (1 st)

Jag kommer snart åka in. Vi får se om jag anländer kl. 11 som planerat, kan bli lite sen. Lillgrabben var vaken mellan kl. 2 och kl. 5 i natt för han ville leka med sin tågbana, så är lite extra seg idag 😂🤪🙈 Men ska försöka gaska upp mig 😊

Håller med, det var en riktig toppendag! Spelade inget och var tvungen att gå relativt tidigt, men hann med två paneldiskussioner, handla lite prylar och snacka med en massa trevligt folk! Stort tack till alla som förgyllde kongressen!!! 😊

Dessa böcker blev köpta:

IMG_2720.jpeg

Till en som spellede precis hela dagen, vad var den ”hemliga” punkten? Missade att fråga innan jag gick för att få i mig en bit mat. Vilken härlig dag det var, kul att lotsa spelgrupper i Drakar och Demoner och spännande med alla samta.

Till en som spellede precis hela dagen, vad var den ”hemliga” punkten? Missade att fråga innan jag gick för att få i mig en bit mat. Vilken härlig dag det var, kul att lotsa spelgrupper i Drakar och Demoner och spännande med alla samta.
Hemliga punkten var Drakar och Demoner Trudvang kommer från Ligan, i en variant av DoD23-reglerna. KS nästa år som det verkar. Nestor Magnus Seter bakom spakarna.

Last edited:
Back