Konvent Spelkongress 25 - 18/10 Gamla Riksarkivet

Hade en fantastisk dag på Spelkongressen. Tack till alla arrangörer och spelledare! Toppenscenarion till både Nordiska väsen och DoD, och riktigt kul med Zone wars i battle royale-läge.

Missade prisutdelningen på slutet. Hur många poäng lyckades SM-vinnarna skrapa ihop?
23p för vinnarna, 22 för 2an och 20 för 3e.

Hade en fantastisk dag på Spelkongressen. Tack till alla arrangörer och spelledare! Toppenscenarion till både Nordiska väsen och DoD, och riktigt kul med Zone wars i battle royale-läge.

Missade prisutdelningen på slutet. Hur många poäng lyckades SM-vinnarna skrapa ihop?
Tack! Kul att du gillade SM-scenariot!! :-)

Kul att träffa så många underbara människor igår!!! Hoppas alla hade det lika fantastiskt trevligt som jag hade, och att ni gillade SM-scenariot! :-)
Mycket trevligt, och härliga människor. Det var ett riktigt kul äventyr att spelleda. Samma katakomb men tre helt olika utfall med mina grupper. Kan också skvallra om att alla inte tog sig ut levande.

Mycket trevligt, och härliga människor. Det var ett riktigt kul äventyr att spelleda. Samma katakomb men tre helt olika utfall med mina grupper. Kan också skvallra om att alla inte tog sig ut levande.
Fasen vad roligt! Det är ju så det ska vara, eller hur? Att det kan bli helt olika trots samma katakomb :-)

Det var intressant att höra! I vår grupp tog rollpersonerna sammanlagt 3 KP skada. Hur strök folk med?
För att inte spoila allt för mycket så var mystisk dimma, dvärgsmiddavapen och kadaver knaprare några av de anledningar som fick karaktärer att gå hädan.

Back