Varulv [Snapphanarna] Runda 1

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Röst: NEJ

Bra poäng som Vimes har att allt vi skriver sparas till skillnad från vanliga spelet vilket gör att vi genom att dra ut på det kommer få mer att analysera när vi senare i spelet har mer att gå på. Vill fortsatt ha med Impetigo och Biobonker.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,590
Kärleksnästegate: Impetigo får välja någon som får sia honom. Biobunker väljs ut. Bio grönar Impetigo.

Om man tror på nån superkonspiration så skulle snapphane-Impetigo kanske välja snapphane-Bio för att gröna bägge två.

Men nä, jag har varit med länge nu, det är aldrig så där. Jag och Rasmus - kanske nån gång emellanåt - kan bjussa på lite spexigheter, men vanligtvis är det snela hestar i spel.

Då blir Impetigo och Biobunker gröna alltså. Bra!
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Eller jag ändrar mig hade helt missat att även Genesis var med i förslaget. Är just dessa tre (förutom mig själv) jag tycker vi borde skicka iväg. Hade kanske varit intressant att se om andra hade valt helt annorlunda men det tror jag inte.

Har som sagt fått en bra känsla på Genesis och vi måste försöka få färg på de andra så kanske lika bra att skicka iväg direkt.

Röst: JA
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,590
Man får ändra röst va?

RÖST: NEJ

Motivering: jag vill se vilket lag Sidd ställer upp! Han är ju bra men har legat lågt hittills.Sidd kan vara så himla bra som bybo så det vore skönt att så snart som möjligt kunna bilda sig en uppfattning om honom.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Eller jag ändrar mig hade helt missat att även Genesis var med i förslaget. Är just dessa tre (förutom mig själv) jag tycker vi borde skicka iväg. Hade kanske varit intressant att se om andra hade valt helt annorlunda men det tror jag inte.

Har som sagt fått en bra känsla på Genesis och vi måste försöka få färg på de andra så kanske lika bra att skicka iväg direkt.

Röst: JA
Nej ville ju inte skicka Basse suck. Inget ont mot dig men det är ju Impetigo, Genesis och Bio jag tycker vi ska skicka.
Förhoppningsvis bir det inga fler kaos ändringar.

RÖST: NEJ
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,553
Kärleksnästegate: Impetigo får välja någon som får sia honom. Biobunker väljs ut. Bio grönar Impetigo.

Om man tror på nån superkonspiration så skulle snapphane-Impetigo kanske välja snapphane-Bio för att gröna bägge två.

Men nä, jag har varit med länge nu, det är aldrig så där. Jag och Rasmus - kanske nån gång emellanåt - kan bjussa på lite spexigheter, men vanligtvis är det snela hestar i spel.

Då blir Impetigo och Biobunker gröna alltså. Bra!
Tack för förtroendet Basse! Men jag håller fast vid att den enda som grönas är Impetigo.
 

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,135
Location
Uppsala (Umeå)
Tvingades arbeta en stund på jobbet och hängde inte med i svängarna. Men jag byter också i hopp om att IGBio-trion testas.
RÖST: NEJ
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Då avslutar jag härmed och högtidligen rundan!!!

Skickar PM till Rasmus också, vet inte exakt hur man avslutar en runda…
 
Top