Re: Någon sorts programförklaring
Det som Xyas länkar till:
http://www.smbc-comics.com/index.php?db=comics&id=2241#comic
Är kärnan i vad världens kändaste pickup-artists har lär ut.
Jag skriver detta för att dela med mig erfarenheter till mina manliga bröder. För de som inte upplevt det.
(Jag är full nu. För de män som vill se verkligheten i vitögat så uppmanar jag er att söka för er själva)
Jag ser feminism som den mest förtryckande idé som någonsin skapats. Att vara född till man är att vara född i ett krig mot alla andra män. Att vara aggresriv, hänsynslös och trycka ner andra män är den mest sexuellt attraktiva egenskap som finns.
Det som gör att en kvinna vill knulla med en man: är om han visar fascistiska egenskaper, sitter i finkan, kända våldsbrottslingar. Hänsynslöshet & förakt mot svaghet. De 15% av de mest dominanta hanarna har sexuell tillgång till 85% av honorna. Varför? Evolutionen. Survival of the fittest.
Vilka män luras med på feminism? 85% av alla män som tar
hänsyn till vad kvinnor säger. Feminism är ett vapen för de 15% av de fascistiska männen att ytterligare förtrycka de andra männen; För de själva BRYR SIG INTE.
85% av alla män har alltid värderat kvinnors liv högre än sina egna. Kvinnor o barn först. När Titanic sjönk var hälften av livbåtarna tomma. Männen klev inte på. Det såg det som sin plikt att dö som en man för rädda kvinnorna.
Feminism får kvinnor att se män som roten till allt ont, för att de enda män de lagt märke till är de 15% mest dominanta.
Var med om en jävligt cool grej ikväll. Träffade en tjej som va helt insatt. Hon sa EXAKT de saker jag tagit upp nu. Hon beskrev situationen BÄTTRE än mig. Blev mycket imponerad av denna tjej.
Varför tar jag upp det? Jo, jag har också varit en hopplös romantiknerd som blivit totalt hjärtekrossad och slaktad av tjejer som knullat runt med killar som de sagt sig hata.
Och jag bestämde mig för att ändra beteende. Resultatet blev: Jag dominerar totalt. Mina rollspelsnördar till kompisar (som är vilsna i nåt jävla feministtrams) som jag är ute och festar med försöker vara trevliga, artiga, respektfulla mot tjejer och bjuder dem på drinkar o skit, medans tjejerna i sin tur bjuder mig på drinkar och sen går hem till mig för att bli knullade.
Kärlek respekt & omtake gör INTE att kvinnor blir attraherade av män. Det är social status, makt & dominans som räknas. Survival of the fittest.
Porrtidningar är inriktat till män för att kvinnorna ser "fertila" ut. Bröst, Röv, ungdom = fertilitet.
Kändiskidningar är inriktat till kvinnor = Social dominans. status. Toppen av hierarkin. Makt.
Kvinnor "objektiveras" efter utséende.
Män "objektiveras" efter social status & makt.
Detta var en kort sammanfattning på hur mina erfarenheter har ett ut. gonatt.