Nekromanti Snälla pojkar får inte kyssa söta flickor

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,610
Location
Rissne
Re: Någon sorts programförklaring

Thermight said:
Jag ser feminism som den mest förtryckande idé som någonsin skapats. Att vara född till man är att vara född i ett krig mot alla andra män. Att vara aggresriv, hänsynslös och trycka ner andra män är den mest sexuellt attraktiva egenskap som finns.
Plötsligt känner jag att det är helt OK att jag inte får ligga =)



Ärligt talat, jag ska nog inte ens diskutera med dig. Inte för att du på något sätt har "rätt", utan att jag skulle ha så svårt att hålla mig för skratt. Vilka stollerier! Och vilken människosyn! Heh.



(Feminismen är alltså mer förtryckande än nazism, fascism, katolicism, objektivism... tillåt mig asgarva =)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,610
Location
Rissne
Re: Någon sorts programförklaring

xyas said:
Och när det inte går som vi vill, inte fan pratar vi om det eller söker hjälp (sånt är för kvinnfolk). Nej vi går direkt ut till ladan och hänger oss! För så agerar en riktig karl!
:gremtongue:
"Words are weapons for womenfolk", för att citera general Staal.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Någon sorts programförklaring

Nja, snarare gillar väl tjejer killar som verkar intresserade av dem, vågar prata och verkar ha nåt att komma med (som kan vara en massa saker, inte enbart materiella).

Enligt min erfarenhet då. Och den är omfattande.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,428
Location
Maastricht
Re: Någon sorts programförklaring

RipperDoc said:
Låt oss starta en ny tråd där män finner sig själva med hjälp av alkohol och självhjälps-böcker om hur man får mer sex!
Är det något fel i att finna sig själv med hjälp av alkohol och själhjälps-böcker eller vaddå?
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,610
Location
Rissne
Re: Någon sorts programförklaring

Mekanurg said:
(youtubelänk)
Åh! Klassisk reklam! =) Den hade jag nästan glömt.

Och den var sjukt vältimad i den här diskussionen också. Bravo!
 
Top