Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Re: Förslag till redaktionen
Stämmer mycket väl med den känslan jag får då jag kollar på forumena också.
Stämmer mycket väl med den känslan jag får då jag kollar på forumena också.
wilper said:Forumet är ett privilegium, inte en rättighet.

När detta krockade med alltmer uppskruvade krav på omedelbara sanktioner mot användare, skar det sig rejält.
Radioaktiv said:Ja, jag tänkte i alla fall be om ursäkt för mitt beteende igår.
Radioaktiv said:När detta krockade med alltmer uppskruvade krav på omedelbara sanktioner mot användare, skar det sig rejält.
Jag har hållit mig från att skriva i ungefär ett dygn nu för att jag inte ville skriva något dumt. Och för att mitt humör inte... varit det bästa. Jag inser själv att jag blir väldigt aggressiv och vill ha resultat nu! när jag känner mig angripen.
Ni hade redan så himla mycket att göra. Ni kände er antagligen inte så pepp på forumet över huvud taget efter att få ha suttit och moddat och motddat och moddat och moddat i oändlighet, och det blev bara mer hela tiden, och folk blev otrevligare mot varandra och stämningen blev sämre.
Det hade inte kostat mig så mycket att vänta. Men jag var ju arg! Så jag orkade inte vänta. (Skitdumt)
Ja, jag tänkte i alla fall be om ursäkt för mitt beteende igår. Jag vet precis vad jag gjorde fel, och jag skäms som fan. That's all.
Jävligt synd att hela forumet fick lida för några hotheads.

Radioaktiv said:Och dessutom är en av dem som inte blivit bannade.

Rymdhamster said:För övrigt så föredrar jag att saker händer långsamt på forumet. Snabba handlingar kan ofta bli överilade handlingar!

Anarchclown said:Det man ska komma ihåg är att moderatorerna och redaktörerna alla har liv utanför forumet. Detta ihopslaget med att de säkert vill kunna konferera om vissa beslut med varandra och i en del fall ge användare chans att svara på PM och mail och liknande gör att jag kan tänka mig att det i vissa lägen kan ta flera dar att fatta ett beslut.
!Paxen said:Det där låter väldigt konstigt när det kommer från en hamster![]()

Vilka blev permabannade? Det måste jag ha missat.Rymdhamster said:Två personer permabannade! En som lämnar oss på eget bevåg!