Nekromanti Slutlig PDF innan tryck

Status
Not open for further replies.

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Hehe.. Jag har inte fått den ännu, men det närmar sig ju med stormsteg tills att det är utlovat att slutlig "tryck"-pdf ska börja skickas ut (Formuleringen i senaste info-mailet lyder "..Westerns sista tryckpressar drar igång innan jul. [..] sova i två dygn innan vi börjar skicka ut de slutgiltiga pdf-filerna till er som förbeställt.." ) och jag hoppas att alla här är med på att vi har en överenskommelse att förste man/kvinna/hen som ser denna pdf i sin inbox omedelbart skriker ut det här på forumet!

Så att vi andra kan avboka eventuella nyårsfiranden, eftersläntrande julfiranden, osv..
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,316
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Mina nätter på jobbet kan vara lugna om man har tur men kan också vara enormt jobbiga. Ett av skälen till att jag inte är jätte glad i att jobba nätter, jag vet inte exakt hur de kommer att vara.

Tror jag personligen borde ha ett jobb där varje dag ser likadan ut, låter tråkigt för en del men för mig skulle det vara perfekt.

Gällande western så räddar de mig om mina nattjobb blir allt för lugna då det är skitsvårt att hålla sig vaken utan att göra något.

Dock har jag inte fått några pdf-filer av den färdiga produkten än så vi får väl se om vi hinner få dem.
 

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Är det någon som har fått de slutliga pdferna ännu? Inte jag iaf..
 

Drey

Veteran
Joined
31 Aug 2012
Messages
122
Nope, och då det varit ett flertal uppdateringar kring Fenix kickstartern de senaste dagarna så är nog inte Western heller på tryck.
Gissar att det kommer en uppdatering kommer minuten efter att Western är skickat på tryck.
 

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Ja det skulle verkligen vara en uppskattad julklapp. Kämpa kämpa Tove och Anders! Men ni är samtidigt värda en god julledighet, så prioritera er själva just dessa dagar! Själv sitter jag som nybliven lärare och rättar prov på julafton, så jag respekterar verkligen ifall ni är lediga nu. God jul!
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,316
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Jag jobbar just nu så vet också hur det är. Men världen kan inte stå still oavsett om någon sägs ha fötts på den här dagen och varit anledningen till en hög med religiösa tankar.
 

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Då antar jag att du avsäger dig den lite högre lönen både idag och andra dagar där vi är lediga på grund av högen av religiösa tankar? Du kanske till och med jobbar varje dag?

Att vara ledig, vare sig det är på en ursprungligen religiös högtid eller ej, är viktigt. Visst är det trist att Western dröjer, jag är en av de som förhandsbeställde när de först utannonserade Western för flera år sedan, men ibland träffar skiten fläkten och man får tänka om.

Önskar dig ett bra slut på 2015 Minimoni, jobba inte för mycket du heller!
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,316
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Haha! Du skulle skratta om du visste vilken lön jag har för en heltidstjänst där jul och nyår ingår :) tro mig några stora extra pengar finns inte i den branschen jag jobbar. Dock trivs jag ganska bra så allt är inte negativt. En glad fortsättning till er alla!
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Minimoni;n136477 said:
Någon som fått pdfen som skulle börja skickas ut idag?
Men snälla du, varför skulle den komma i tid den här gången? ;)

Jag har sedan länge bitit i det sura äpplet och accepterat att Western kommer när det kommer. Sinnesfriden är påtaglig. Vill man vara cynisk kan man också tolka det som att min tilltro till Åskfågelsns förmåga att hålla deadlines inte är den bästa.
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,316
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Hehe du har helt rätt Pendragon, eftersom jag är för gammal för att få julklappar jag själv inte köpt så önskade jag mig att få pdfen nu under mellandagarna så jag kunde läsa här på jobbet. Julen ska ju vara magisk så jag hoppades på ett julmirakel. Det blev dock inte så.

Nåväl, blackhawks spelar inatt så jag har i alla fall något att göra om det blir en lugn arbetsnatt.
 

Razulv

Veteran
Joined
12 Feb 2015
Messages
25
Har fortfarande inte fått någon pdf, det är ingen här på forumet som har fått sin?
 

Razulv

Veteran
Joined
12 Feb 2015
Messages
25
Börjar bli svårt att ta dem på allvar överhuvudtaget snart.
 

Drey

Veteran
Joined
31 Aug 2012
Messages
122
Det är mycket tråkigt att Åskfågeln inte håller vad de lovar gång på gång. Trodde på allvar att böckerna skulle komma 7 juli. Att man behövde lösa de logistiska problem som uppkom efter Lekbergs bortgång är så klart accepterat men nu är det snart januari utan några böcker. Hade någon haft samma tålamod om det handlade om köp av t ex en teknikpryl?
 
Status
Not open for further replies.
Top