Nightowl
Champion
Re: OAV3: Du har rätt att hålla tyst
Annars känns det väldigt mycket som att du är vår straight man; vi andra har våra privata nojor som skydd mot våra kollegor, men inte du. Aoi är vår Yomo, sas. Det är bara att din antagonist har en annan bokstavskombination. 
Jag hade en sådan där vag bild av ett intro (som måste börja med några tunga gitarr-riff) där under crescendot på slutet får var huvudperson ett posé-tillfälle... och jag ser liksom hur Aoi går och moppar, vänder sig mot kameran, rycker på axlarna och säger: "Meh!" *slut!*
Aoi har en mean streak jag inte trodde hon skulle ha. Det är en rejäl mängd gift i den tungan och det hjärtat.Storuggla said:Aoi har visat sig ha en helt annan karaktär än jag förväntade mig från början - antagligen beror detta på Mai's bisarra svada som framtvingar någon sorts reaktion. Ibland kommer jag på mig att jag inte spelar en sådan där bossig typ som får utbrott över någon oseriositet eller galenskaper (är det en tsundere eller vadå?) utan något helt annat, och därför suddar ut vad jag skrivit innan jag hunnit trycka på enter...![]()
Annars känns det väldigt mycket som att du är vår straight man; vi andra har våra privata nojor som skydd mot våra kollegor, men inte du. Aoi är vår Yomo, sas. Det är bara att din antagonist har en annan bokstavskombination. 
Jag hade en sådan där vag bild av ett intro (som måste börja med några tunga gitarr-riff) där under crescendot på slutet får var huvudperson ett posé-tillfälle... och jag ser liksom hur Aoi går och moppar, vänder sig mot kameran, rycker på axlarna och säger: "Meh!" *slut!*