Nekromanti Sex i rollspel - Hur fan gör man det snyggt!

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Ett av mina roligaste rollspelsminnen.. hmm roligaste kanske inte är rätt ord,... men minnesvärda; var när jag och en annan rollperson skulle ha sex med varandra.. Mycket udda jag vet.. desutom så var min rollperson kvinnlig och han manlig.
Det var rätt så komplicerat.. (kändes i alla fall så) men när vi väl rollspelat att vi tagit av oss kläderna och ja.. lekt med varandra lite så fadade scenen.. tills dess att sexet var över och jag gick och duschade,,
Jag tycker inte att man skall förbise sex i rollspel.. Men man behöver inte beskriva alltihopa.

"Jag griper tag i hennes höfter och pressar långsamt in min inoljade XXXXXX i hennes varma och våta XXXXXXX"

Nä det funkar inte..
Men däremot så beror det lite på vilken speltyp som man kör-- och vilket spel.. Att fada bort sex i Dungeons & Dragons (när riddaren till slut har fått gifta sig med sin sköna mö) är helt oki. Emedan i Vampire och Kult gott och väl kan få beskrivas rikligt..

Ja så tycker jag i alla fall---

Only dead fish float with the stream.
 

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Re: 20? Det sade jag aldrig

Har för mig att den på DoD 4 ('91) var 12... tror jag iallafall

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p> Det vet nog SL ska du se. <p><hr></blockquote><p>det låter nedvärderande speciellt. Om det inte är för mycket begärt vill jag gärna ha en ursäkt... Jag kanske är barnslig men jag tycker verkligen inte om att bli nedvärderad, ett litet problem jag har och om du inte menade detta nedvärderande skulle jag ändå vilja att du ursäktade sättet du skrev det på.
Ett privat mess går fin fint
/images/icons/tongue.gif

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Re: 20? Det sade jag aldrig

Va naughty jag var som spelade det första gången när jag var 10... huh! /images/icons/smile.gif

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 
Top