luddwig
Vagabond i världsrymden
Mycket troligt! Funderar på att köra det på nästa MunkCon.
Kul! Hoppas det blir av. Expendable Assets (och förlagan Down We Go) passar utmärkt för konventsspel tycker jag.
Mycket troligt! Funderar på att köra det på nästa MunkCon.

"Gjort" implicerar "blivit klar"; och det har jag ju inte. Jag har skrivit på Luna City Blues och jag har jobbat med layouten till Rotsystem 2.0 och Kutulu: Handbok för scenariokonstruktion, men ingen av de grejerna kommer jag få ut genom dörren innan nyår.
Jag har hittat på och spellett ett äventyr till Luna City Blues, men det är inte renskrivet och kan inte läsas av nån annan, så det räknas inte heller.
Kanske Kutulus reviderade grundbok? Vete fan alltså, senaste filen är från femte januari eller nåt, så jag gissar att jag släppte den boken innan förra nyåret.
För att vara nån som ändå ser sig själv som en av de mer produktiva rollspelsskaparna så har jag varit jävla dålig på att leva upp till det de senaste åren. Förhoppningsvis blir det bättring 2026.
Intressant hobby! Jag är troligen den ateist i landet som gått mest i kyrkan, så jag förstår din fascination. Blir det release på Spotify under 2026?Ett skapande jag pysslar med utanför rolllspelshobbyn är möjligen lite halvudda: jag är inte en troende person överhuvudtaget, men är ändå förtjust i kyrklighet, i liturgi och bibeltext, och har sedan några år roat mig med att skriva små psalmer. Mest som en förströelse eller hur man säger, kul att öva på versmått utan att behöva komma på massa egna motiv. Extra kul att en kompositörvän (likaledes ateist) ibland hoppar in och tonsätter:
View attachment 27250
drive.google.com
Hehe, nej dessa har jag inga planer på att ge ut på något vis, är mest en grej som är kul att pilla med här och var.Intressant hobby! Jag är troligen den ateist i landet som gått mest i kyrkan, så jag förstår din fascination. Blir det release på Spotify under 2026?

Väldigt kul att höra!Har lagt upp/fört över Mindless Gamings En Garde!, I skuggan av La Fronde, vårt En Garde! III och Pirater! till Publit och passat på att uppdatera dem en del. Vi har även givit ut en artikelsamling, Appendix #1, med material till En Garde! III, Pirater!, Leviathan, Skuggornas mästare och Bortom. Det är första gången på många många år som flera av oss mår så pass bra att det har blivit något alls - så andra del av artikelsamlingarna är på gång, liksom Jericho till Leviathan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fasen va roligt att höra att du skapat ett äventyr baserat på mig! Jag känner mig ärad!Kom på att jag visst skapat ett litet äventyr som ser ut att släppas nästa år. För säkerhetens skull säger jag inte så mycket om det, men det heter Idioten och är ett kort mysterium med konsttema!
Ett skapande jag pysslar med utanför rolllspelshobbyn är möjligen lite halvudda: jag är inte en troende person överhuvudtaget, men är ändå förtjust i kyrklighet, i liturgi och bibeltext, och har sedan några år roat mig med att skriva små psalmer. Mest som en förströelse eller hur man säger, kul att öva på versmått utan att behöva komma på massa egna motiv. Extra kul att en kompositörvän (likaledes ateist) ibland hoppar in och tonsätter:
View attachment 27250
spelochmedia.com
Vilken regelversion är det?Började året med att släppa mitt kanske ambitiösaste soloprojekt: The fate of Shamshir, en gratis tredjepartskampanj till Coriolis, den Tredje Horisonten.
Den gamla varianten, dvs Tredje Horisonten.Vilken regelversion är det?