Rutland Warhammer 40K - Space Lords

Men ffs... HANDUPPRÄCKNING ALLA SOM TÄNKER DÖDA DEMONER PÅ DEMOGORGON! 😡 annars tar jag min armé och gör något annat

Det känns som att vi sätter kl.12:00 som deadline så att alla vet när de måste vara samordnade och ha beslutat sig.

Om emperors tears mördar och driver ut varenda xeno de har på eget bevåg och gör botgöring så tänker jag att de är bästa lösningen. Om inte får vi göra det åt dem
Tack @Hägerstrand för sammanställningen.

Jag tycker det här är en bra lösning. En annan är att be Inkvisitionen undersöka Kejsarens tårar och utdöma en passande botgöring.

Tack bröder! Det var en ära att strida vid er sida. Till nästa gång föreslår jag dock att vi gör en grundläggande resursinventering INNAN vi ytplasmabombar (och här vill jag verkligen lyfta fram Helvetets Hundars... .innovativa... plasmadykbombningar).
Men broder, är det inte dumt att ytplasmabomba efter att vi landat?

1. (Krig) Helvetets hundar kommer skicka 200 trupper för att understöda anfallet mot Demigirgon.
Vi kommer även skicka 300 trupper för att stoppa orkerna som anfaller Mata Stigmata.

Last edited:
Ni är töntar och kättare och ”de får det här året också på sig att visa att de bättrat sig” verkar vara erat mantra.

Ändring: jag skickar 924 soldater på inbördeskrig mot Emperors Tears!

4b37ae29-e8a1-43af-80ab-26f5c1370b1b_text.gif

Jag kan inte se bilden :(

Då Octagrammic Brotherhood drar tillbaka sina trupper så kommer Helvetets hundar göra det också, vi tänker inte skicka vårt manskap in i en garanterad död.

Back