Rutland Warhammer 40K - Space Lords

Bröder, bröder. Borde vi inte fokusera på Demogorgon och Svarta Legionens närvar där, innan vi decimerar varandra?

Bröder, jag förstår er misstänksamhet och om det är den enda vägen framåt skall vi givetvis fördriva den fredliga lokalbefolkningen på vår planet. Att slåss inbördes låter fiendens horder hopa sig. Stormen nalkas och om vi låter den av kaos nedsmutsade industrivärlden leva kvar är vi alla dömda. Allt jag ber om är två år för att organisera Upplysningen av vår lokalbefolkning.

Kan vi enas om det och istället för att vända vapen mot varandra agera i Kejsarens ändå?

Bröder, bröder. Borde vi inte fokusera på Demogorgon och Svarta Legionens närvar där, innan vi decimerar varandra?
Det var Järnänglarna som upptäckte hotet från Demogorogn. Vi skickar nästan hela vårt kapitlet 1200 vi menar 900 krigare om andra deltar i reningen av planeten. Bring your own flamers!

Jag kan också utforska @RasmusL koppling till jakoero, om någon annan (som har mer än en handling) ger mig liter skatter eller material för besväret. Eftersom det blir det enda jag gör nästa år.

Det var Järnänglarna som upptäckte hotet från Demogorogn. Vi skickar nästan hela vårt kapitlet 1200 vi menar 900 krigare om andra deltar i reningen av planeten. Bring your own flamers!
Vi, Crowned Skulls, skickar alla våra 127 bröder under ledning av kapitelmästare Yrjö. Vi kommer också ha utsikt efter överlevande bröder i fängelsecellerna och tortyrkammarna, samt vår vapen, rustningar o annan teknologi som vi kan rädda. De som har korrumperats (bröder som tek) kommer vi ge Kejsarens nåd.

Nu kommer allianserna upp i ljuset. Hur mycket kostade din heder, broder?
Dina återkommande anklagelser gör dig till åtlöje och drar ytterligare vanära över de dina och dina genfränder. Ta dig samman, tjura din felriktade vrede och se den hur den verklige Fienden förvrider ditt sinne!

Tillsvidare:
AVBRUTEN HANDLING: 1. Krig mot Demogorgon, 0 astartes.
Detta bygger dock på att mina bröder kommer till sans och fokuserar sin vrede mot Fienden.

Last edited:
Jag kan också utforska @RasmusL koppling till jakoero, om någon annan (som har mer än en handling) ger mig liter skatter eller material för besväret. Eftersom det blir det enda jag gör nästa år.
Du har redan alla bevis på kopplingen du behöver.

Att du söker efter ytterligare bevis är bara din feghet som talar, och feghet är kätteri.

@God45 Hände något som gjorde att mina 79 materiel försvann?

ÄR DET @RasmusL S TAMA TJUVAKTIGA XENOS SOM VARIT I FARTEN IGEN?

NU ÄR DET ÅTER DAGS FÖR VERSALER

ALLA SOM VILLE VÄNTA ETT ÅR MED HÄMND FÖR ATT DE VAR RÄDDA FÖR LITE KAOS: NU HAR ÅRET GÅTT! VISA ATT NI ÄR KRIGARE ÄVEN NÄR VALET ÄR SVÅRT! AXELSKYDD MOT AXELSKYDD!

INBÖRDESKRIG! 600 GUBBAR MOT EMPERORS TEARS!!!

Vem vet? Kanske är de borta i warpstormen…

3. Dödspatrull mot Xilterion
Castor Antyllus lv3
Nikander Thrax lv3
Leonidas Valerius lv3
Antenor Pallas lv3
Polydorus Stentor lv3
3. Dödspatrull mot space hulk
  • Aethelos Stentor
  • Xanthos Gorgon
  • Drakon Brontes
  • Phryxo Amdal
  •  Kastor Pallas