Det var Järnänglarna som upptäckte hotet från Demogorogn. Vi skickar nästan hela vårt kapitletBröder, bröder. Borde vi inte fokusera på Demogorgon och Svarta Legionens närvar där, innan vi decimerar varandra?
Nu kommer allianserna upp i ljuset. Hur mycket kostade din heder, broder?Bröder, bröder. Borde vi inte fokusera på Demogorgon och Svarta Legionens närvar där, innan vi decimerar varandra?
Vi, Crowned Skulls, skickar alla våra 127 bröder under ledning av kapitelmästare Yrjö. Vi kommer också ha utsikt efter överlevande bröder i fängelsecellerna och tortyrkammarna, samt vår vapen, rustningar o annan teknologi som vi kan rädda. De som har korrumperats (bröder som tek) kommer vi ge Kejsarens nåd.Det var Järnänglarna som upptäckte hotet från Demogorogn. Vi skickar nästan hela vårt kapitlet1200vi menar 900 krigare om andra deltar i reningen av planeten. Bring your own flamers!
Dina återkommande anklagelser gör dig till åtlöje och drar ytterligare vanära över de dina och dina genfränder. Ta dig samman, tjura din felriktade vrede och se den hur den verklige Fienden förvrider ditt sinne!Nu kommer allianserna upp i ljuset. Hur mycket kostade din heder, broder?
Du har redan alla bevis på kopplingen du behöver.Jag kan också utforska @RasmusL koppling till jakoero, om någon annan (som har mer än en handling) ger mig liter skatter eller material för besväret. Eftersom det blir det enda jag gör nästa år.
@God45 Hände något som gjorde att mina 79 materiel försvann?
ÄR DET @RasmusL S TAMA TJUVAKTIGA XENOS SOM VARIT I FARTEN IGEN?
NU ÄR DET ÅTER DAGS FÖR VERSALER
ALLA SOM VILLE VÄNTA ETT ÅR MED HÄMND FÖR ATT DE VAR RÄDDA FÖR LITE KAOS: NU HAR ÅRET GÅTT! VISA ATT NI ÄR KRIGARE ÄVEN NÄR VALET ÄR SVÅRT! AXELSKYDD MOT AXELSKYDD!
INBÖRDESKRIG! 600 GUBBAR MOT EMPERORS TEARS!!!
Bröder, ni som inte är indragna i detta, vilja bevis handlar detta om?Du har redan alla bevis på kopplingen du behöver.
Att du söker efter ytterligare bevis är bara din feghet som talar, och feghet är kätteri.
Om emperors tears mördar och driver ut varenda xeno de har på eget bevåg och gör botgöring så tänker jag att de är bästa lösningen. Om inte får vi göra det åt demNu kommer allianserna upp i ljuset. Hur mycket kostade din heder, broder?