TobiasEkwall
Hero
Jag är beredd att sända 500 trupper mot emperors tears, det hade ju varit skönt att få sända dem mot demigirgon, men det beror på om emperors tears förmår döda sina egna utomjordingar
Ingen fara, ville bara dubbelkollaJag missadeLedsen. Fixade nu! Du får 2 ära och alla levlade.
Såvitt jag ser stämmer detFälttåget mot Demogorgon:
Järnänglarna 900
Krönta döskallar 127
Oförvägna husarer 200
Stormhärjare 900
2127
Kolla gärna så att det blivit rätt, @Klingonsylt, @Arrikir, @Gamiel
Det är fullständigt logiska att surfa yttersta plasmavågen på en Type IX Agripinaa pattern plasmabomb om man, likt Helvetets Hundar, har använt den adeptus mechanicum godkända modifikationen att utrusta sina Thunderhawks med thermoförstärkt ceramit. Detta ger en säkerhetsmarginal på 3.2%, vilket de flesta erfarna space marine piloter eller en väl-välsignad machine spirit bör hantera gallant.Tack bröder! Det var en ära att strida vid er sida. Till nästa gång föreslår jag dock att vi gör en grundläggande resursinventering INNAN vi ytplasmabombar (och här vill jag verkligen lyfta fram Helvetets Hundars... .innovativa... plasmadykbombningar).
@God45 Hände något som gjorde att mina 79 materiel försvann?
ÄR DET @RasmusL S TAMA TJUVAKTIGA XENOS SOM VARIT I FARTEN IGEN?
NU ÄR DET ÅTER DAGS FÖR VERSALER
ALLA SOM VILLE VÄNTA ETT ÅR MED HÄMND FÖR ATT DE VAR RÄDDA FÖR LITE KAOS: NU HAR ÅRET GÅTT! VISA ATT NI ÄR KRIGARE ÄVEN NÄR VALET ÄR SVÅRT! AXELSKYDD MOT AXELSKYDD!
INBÖRDESKRIG! 600 GUBBAR MOT EMPERORS TEARS!!!
Jag ser nu Helvetets Hundar utrustade med power-surfbrädor som de kan använda för att surfa på lava/liknande vågor.Det är fullständigt logiska att surfa yttersta plasmavågen på en Type IX Agripinaa pattern plasmabomb om man, likt Helvetets Hundar, har använt den adeptus mechanicum godkända modifikationen att utrusta sina Thunderhawks med thermoförstärkt ceramit. Detta ger en säkerhetsmarginal på 3.2%, vilket de flesta erfarna space marine piloter eller en väl-välsignad machine spirit bör hantera gallant.