Ichabod_UBBT
Warrior
Jag såg det, tavk för feedbacken. Jag ändrade dom saker jag höll med om.Soulreaper said:Vet itne om du missade mitt inlägg, men du verkar ha sett det då du ändrat på en del av mina förslag.![]()

Tack, fixar ikväll.Soulreaper said:Oavsett så ser det bra ut. La dock märke till ett stavfel. "Cermonier" ska ju vara "Ceremonier"
Man fyller i blödningstakt med siffror, och markerar sedan prick efter tiotalet.Soulreaper said:Sen undrar jag hur blödningstakten fungerar på din stridssida,
Den var tänkt att användas för att hålla koll på anfallare och försvare, men det funkar så där i aktiv strid har vi märkt, den ska nog ses över.Soulreaper said:och vad bilden längst upp till höger (VINIT) representerar och hur den är tänkt att fungera?
Det är för att notera vilken runda man är i (så att alla är på samma runda och ingen missas) samt att hålla koll på framtida händelser, som när en besvärjelse slutar gälla, backup dyker upp eller dylikt.Soulreaper said:Sen listan med rundor undrar jag också lite hur du tänkt dig det hela, är det så att man ska komma ihåg vad man gjort föregående rundor?
Noted.Soulreaper said:Sen får jag väl lägga in lite tjat om standard häfte med.![]()

Jag menar såklart A5, ett VIKT A4.Soulreaper said:P.S. räcker det verkligen med A6? blir det inte väldigt lite att skriva då? eller du kanske skrev fel och menade A5...![]()