God45
#PrayersForBahakan
I Dungeon fantasy: Jag tycker att man ska ha max inlevelse och imersion. Jag tycker att om man spelar smart, tar rätt risker, är brutal nog, har rätt principer och har nog med vilja så kan man spela en karaktär länge och verkligen älska dem. Men jag tycker också att det ska vara helt jävla livsfarligt. Karaktärer ska dö och det ska göra ont men också vara mörkt komiskt. - Är du en fegis dör du eller förblir fattig, är du du dum dör du.
I Vampire: Karaktärer ska super sällan dö och bara om det är dramatiskt. - Liksom, är du en fegis kommer folk ta dina saker och snacka skit om dina skor vilket är värre än att dö. Så kasta dig in eller lid motherfucker.
Call of Cthulhu: Lol, en till död FBI Agent. - Det vore som att vara rädd om toapapper.
Superhjältar: Ingen dör permanent någonsin. - Du behöver inte vara orolig för du spelar en superhjälte. Spring in i elden!
I Vampire: Karaktärer ska super sällan dö och bara om det är dramatiskt. - Liksom, är du en fegis kommer folk ta dina saker och snacka skit om dina skor vilket är värre än att dö. Så kasta dig in eller lid motherfucker.
Call of Cthulhu: Lol, en till död FBI Agent. - Det vore som att vara rädd om toapapper.
Superhjältar: Ingen dör permanent någonsin. - Du behöver inte vara orolig för du spelar en superhjälte. Spring in i elden!